Sunday, May 17, 2009

:: alahai af7... ::

rase nak gelak..
rase nak jerit..
rase bengang pown adew..
mlm td pas tgk manchester united julang piala EPL yg ke-18(same gelak2 cam setan)..
wakakakkaka..
bapak aku tuka channel 104..
pe lag..tgk kunset final af lew..
aduyai..
lemau gler kunset mlm td..
buhsan tgk..
aku tgk time performance akim jew..
sbb die nyanyi lgu bencinta tu dramatik glew..
hahahahaha...
aku tgk time bg adiah jewk..
and hasiln
ye..
ni la keputusannye..




1 . Hafiz si rambut kembang

2 . Awok yang poyo

3 . Akim yang mkin hebat..i'm yours(nak jgak tu...hehee)

4 . Yazid yang ntah la die ni tak taw nak kate pe

5 . Kak Isma yang kesian sungguh hanye dpt trofi jek


ni aku sertakan video akim yang sungguh dramatik tu




sekian trime kaseh..
wakakaka...

1 comment:

otakkirikekanan said...

kesian aku tgk si isma tu.1sen xdpt.