Tuesday, June 9, 2009

:: aA + bB?? ::

okeyh..
cuti sem kuh banyak dihabeskan dgn membuat mcm2 bende..
n time cuti2 neh la aku ade mase nak menyambung kembali hobi lame kuh..
apekah??
iye..membace novel..
muehehe..
sesungguhnye mmg aku ske giler bce novel..
kekadang2 tu bace sampai nanges2..feel pnye pasal..
tak beh lew weyh lau bace novel tanpa feel..
same jep cam makan roti tanpe jem..muahaha..
dlm pd mase tu aku da khatam banyak novel..





haaa..ni novel yang paling aku ske.."aB + bB" karya Hlovate...masuk pg td..da empat kali aku bace novel neh dr mule sampai abeh..beh gilew woo..bile aku bace novel neh..banyak mende aku dpt blajo..
yang menariknye pasal novel neh..
bayangkanla..life as husband and wife..
engineer vs doctor..
menarik rite..
lg satu..novel neh banyak gne english word..sedikit sebanyak mengajo akuh improve in english..( siyes keyh..tak tipoo )
pas tuh..lam novel neh ade terselit lirik2 lagu romantik in english..hahahha..soo jiwang la..
siyes..mmg beh..
but apekan daya..novel neh aku pinjam dr jirankuh..ingat nak beli sendirik..tp aku perlu fikir banyak kali..dgn keadaan ekonomi yang ngah gawat neh..huh..
adess..esok aku nak bace lg skali..muehehhee...=)

No comments: