Tuesday, June 16, 2009

:: seni itu indah ::



kenape aku mengatakn seni itu indah??
sebabnye..seni itu kadang2 bleh terhasil secare spontan..
adeh la..
takmo le ayat bebunge2 neh..
senang cite aku kacau adek aku wat keje skulah sbenonye..
wakakaka..=)
die tade idea nak wat homework pendidikan seni die...
so aku pown tetibe ase rajen saje je nak nyibuk..
aku sempoi jew amek tros crayon..
conteng2..
amik pensel warne..
kaler2..



pas tu terjadilah satu hasil seni aku setelah lbey 5 taun tak blajo pendidiakn seni..



cantek bkn??
saye harus memuji diri saye sendiri..
sbb seriously mmg da bpe taun tak pegang crayon..
melukis2...
n aku wat ni secare spontan..
tp yg sdeynye adek aku takmo hasil seni aku neh..
die ckp malu nak hanta sbb bunge2..
adess..normal la tu..
dak lelaki nak plak bunge2...
tp takpew..
aku simpan jewk hasil seni aku ni..
nampak santek lau digantung..
muehehehe...=)

No comments: