Wednesday, July 29, 2009

oh lelaki~~

okeh..entry kali neh aku ase nak membebel pasal makhluk tuhan yg bername lelaki..kenape anda[lelaki] jarang nak jage perasaan kami[perempuan]?okeh..sebelum aku kene sembur..aku nak tekankan kat cni yg aku tak maksudkan semua lelaki okeh..hanye sesetengah sahaja..so sape yg mkn cili die la yg terasa pedasnye..untuk anda[lelaki] yang terasa..maap la ye..ini hanya sekadar luahan semata..anda tak puas hati??diam jek..aku yg tanggung dose sbb mengate..aku berfikiran mcm ni pown melalui pengalaman aku sendiri..pengalaman kawan2 aku..adakah anda[lelaki] memerlukan kami[perempuan] sewaktu anda gembira sahaja??dan selebihnye anda buang kami[perempuan] spt sampah??ok..aku phm..msti anda[lelaki] pown ase tak puas aty aku ckp cam neh..tp aku ckp ni dr kaca mata sorg pompuan..aku ase bengang gile bile aku denga cite2 yang lelaki yg ske amek kesempatan ke atas pompuan..adakah anda sudah tak sabo sgt??lau btol da tak sabo gi la pinang anak dara org tu cpt2..jgn nak men paksa2 pulak..tak ke anda[lelaki] terfikir tentang perasaan perpempuan tu??mentang2 la anda[lelaki] diciptakan dgn 1 nafsu..adekah ianye cenderung ke arah itu sahaja??ni aku nak bgtau..lau kowg[lelaki] nak wat cam tu..kowg[lelaki] mmg la tak dpt susah..yang dpt susah pompuan..kowg[lelaki] tak fikir ke lau dah terlanjur kang..yang memboyot bawak perot sape gak??kowg[lelaki] ke?? lg satu aku nak tego sikap lelaki ni..lau ye pown kowg ego..takkan dgn awek sendiri pown tak leh nak turunkan sikap ego tu??tak jatuh la maruah kowg[lelaki] lau kowg decrease ckit ego kowg tu..sekurang2nye nampak la jgak kasih syg kowg tu..
kowg[lelaki] jgn la sek carik salah pompuan je k..anda[lelaki] juga tak la sentiase btol je..setiap manusia ade kelemahan sendiri..
aku pown same..
~~

No comments: