Sunday, September 13, 2009

kaw da tue!

Haish! maleh btol nak meng"update' blog neh..seb baek la ade mende nak share kat cni..tade la bersarang blog aku neh..actually aku ase cam da maleh nak update blog agy..disebabkan mood raye yang dah menguasai diri neh..haha..tak sabo mau raye..

eh..ape aku mengarut lg neh..okeh2..back to the real story..aku sebnanye nak share time celebrate besday housemate akuh..LIA..haha..mmg sweet giler..aku tersangat la jelesh!!! nak celebrate besday due kali muleh tak agak2?? haha..

lia tak taw sebnanye plan kitowg neh..haha..ni hasil idea aku gak..hampeh punye pakwe..nak bg surprise kat awek pown nak mtk idea akuh..cit!! tp sweet jgak la..tgh syok2 mkn tuh..tetibe abg katMK tuh nyanyi lagu HEPI BESDAY..wakakaka..amek kaw lia! tekejut kaw...haha..pas tu tak lame plak..pakwe ko tuh dtg bwk munge..munge plastik..haha[bunge plastik lbey tahan lame dr munge idup okeh!]

time neh lia tak taw lg die akan di'surprisekan'..haha

tangkap2 gamba sementara tnggu mknan..

sile2 lihat jam baru di tangan beliau..haha

ketika memotong kek..nk letak lilin doploh..tp tade space sbb kek kecik[save bajet..haha]

kek ni je yang plg sedap n murah yang tinggal..haha

aku edit khas tok kowg yang sweet neh..hehe

karaoke time..[senaman yang bagos tok ilangkan buncit..haha]

tu la die munge plastiknye..haha


HAPPY BIRTHDAY LIA SYG..HEHE..
WELCOME TO THE CLUB OKEH..
KAW DA TUE!!!


No comments: