Saturday, October 31, 2009

suping2 sampai pitam~

yah2..title tu mmg btol pn..
last night me n my bff..lia n lalok..
pg jalan2 kat sumit..
buhsan sgt dok umah..
dgn pewot yang dah berbunyik lagu hardrock..wakaka
kitowg menapak gi summit..
adui la..da lame tak menapak gi summit..
rase cam
nak tido summit jek..
mlaas nak me
napak balek..

sampai je summit..
fokus utama adalah mesin ATM..
wahaha..
mau suping2 mesti ade duet ma..
kua la duet kaler biru2 ijau tu 2 keping..
pas tu destinasi seterusnye..
kedai beg..

actually aku da lame nak bli beg balik kg..
bahu aku ni da naek sakit lau bawak beg sangkut tepi t
uh..
so,aku decide nak beli beg ala2 beg skulah plak..
haha..
carik punye carik..
jupe la satu beg neh..
tgk jek tros berkenan..
cinte pandang pertama beb..
wahaha..
tanpa tunggu lame2..panggil apek kat kdai tuh...
wa angkut satu..haha..
aku mtk diskaun..
bodek punye bodek dpt r diskaun..
wahaha..
nebat tak hebat mengayat..
;)




ni la die beg yang dikecohkan tuh..
korg ase tak lawa?
pg la mam..
jnji aku suke..
wahahaha...




tak lupe jgak pade my bucuk..
this one is 4 him..
nak bg as a birthday gift kat die..
cian die..
beg die da koyak..
haha..

after da berpeluh2 kuakan wet nak bayo harge beg tuh..
kitowg gi mam KFC..
emm..
tp aku terkilan satu mende jek..
kitowg kua mlm tu sbb nak hepi2,suping2..
tp adelah sowg bff akuh ni..
pakwe die wat hal..
merosakkkan mood awek die mlm tuh..
spanjang jalan begayut ngan pakwe die..
lau cam tuh bek tak yah ikot..
yang pakwe die pown cam bengong jgak..
lantak r..
malas nak campo hal rumah tangge org..
kang ckp aku bizi body plak..
aku bkn pe..
aku yang tgk ni sakit mate n sakit hati gak..
lelaki ske2 nak wat kawan aku cam tu..
huh!

No comments: