Wednesday, November 25, 2009

habes dah~~

finally final exam da pown abes..
tu menandekan aku de lg satu sem jek lg kat kptm neh..
n then praktikal..pas tu grad..pas tu keje..pas tu kawen..haha..

mlm td kitowg kemas2 r umah..
yek r..nak tinggalkan umah ni about sebulan..
mule kemas2 kul 11 lbey..haha..
gile ah..
kemas punye kemas..

nak dkt kul 2 bwu bes..
pas tu leh pulak gi layan cite 2012..[download pnye..heh]
haha..

bosan gile bile exam da abes..
tp takpe..banyak aktiviti yang aku leh wat..heh
online le..facebook,friendster,myspace,ym sume aku bantai bkk..haha

tak lupe juge kat game2 bodow aku..
haha


emm..
ptg neh aku da balek umah..
30 nov smapai 4 dec neh aku gerak gi bangi lak..
haha..
masuk tournament badminton weyh..
hebat tak hebat..[hebat la sgt kan..haha]

tak saba nak balik umah..
leh mkn sedap2..[windu masakan mak]
leh tebongkang dpn tv 24 jam..heh
bye umah sewa ku..

;)



kebun aku yang da semakin maju..;)



zoom ckit kebun aku neh..heh;)













No comments: