Thursday, November 19, 2009

sorry dad~~

ehem..ehem..
haha..
today nak cite yang aku ni adelah......
seorg yang boros!!!!
gile ah..ari ni jek aku beli ntah ape2 je da terbang 50hengget..
hahha..aku pown tak taw la ape punye nafsu aku neh..
pantang nampak duet..
dgn pantasnye aku habiskan..
konon2 kua ngan bella nak stdy..
pas tu nak gi k4 bli brg..2 brg je[plan awal la]
gi asam manis tok mkn jek..
sbb kitowg lambat..haha..so tak jd stdy..
destinasi seterusnye gi k4..
wahhaha..
ni yang tak leh bla..
bile da sampai k4..
mustahil utk kami bli 2 brg jek..
amek kaw..
kami mencapai segale mknan sesuke hati dan sesedap rase..
haha..gile tak gile..
tgh2 jalan2 kat k4..
jpe ngan mak abah..
hehee..
wat la muke kesian kat abah..
yes!!!!
abah bg 20 hengget..
suke2..
haha
bile da abes baya..
lalu lak kat kedai kasut..
ade sale weyh!!!
kasut harge 10 hengget..santek2..
ape lg..amek satu jek[satu jek]
ok..kua la 10 hengget lg..
ish2..
pas tu tetibe tingin nak mkn big apple donut..
heheh..
dgn pantasnye kami pg ke bpmall..
wahhh!!!
tak tahan mate melihat donut yang begitu sexy..
muahaha..
kami share duet..
bli 12..haha..
ok..da puas da..
hari pown da naik ujan..
dgn pantasnye bella merempit pulang ke rumah..
wakaka..
sampai saje rumah..
tgk purse..
dan tanpe disange2 aku gelak sendiri..
eh..mane pg duet aku yang banyak td?
nape tinggal wet kale ijau sekeping neh??
dah mule da aku jd gile..
makkk!!!!
camne nak betahan sampai ujung bulan dgn 5 ringgit ni..
huhuhuhu
sorry abah..
wet abah bg td da abes..
huhu

No comments: