Tuesday, December 15, 2009

kepoh-kepoh~

walauweh..
lame tak update blog neh..
malas lew...dr aku unline bek aku gi tgk tv ke..masak kew..haha..
eniway..sbb mlm neh ter'unline'..aku gagahkan diri meng'update' blog neh..
heh.

adeh..
ari ni tade mende spesel happen la..
juz td aku tgk bula sepak..
sukan sea pnye..
malaysia vs laos..
bangge la jgak m'sia dpt gi final..
jpe ngan vietnam kang..
heh..

pas tu..
nak story r neh..
haha..kepoh kepoh ckit..
aku sbnanye surprised gile ngan member aku sowg neh..
she's different rite now..
too sexy..n too hot babe..
wa ckp luu..
haha
but tu hak die la..
diri die la kan..
lantak sua..

emm..
my bumblebee ni lak sdg bergelumang ngan buku2..
exam week la katekan..
adehh..
bile la maw jpe kaw ni ek?
gue kangen sama kamuh..
huhu..
tp die tade tanda2 nak jpe aku pown pas exam t..
emm..
ajak la..ajakla..
huhu

dlm mase same dup-dap jgak ni..
result kua 24hb neh..
ntah pe la result aku agaknye..
mcm haram aku jwp exam ri tuh..
redha jek la..

haish..
cuti2 ni bosa gile dok umah..
nak gi jalan2..
tp tade kwn..
mane la pg sume kwn2 aku neh..
my bumblebee jauh lak..
lau dkt kan best..
beliau akan jd mangsa tok teman aku jalan2..
haha

No comments: