Wednesday, December 30, 2009

kepoh kuasa dua~

okeh..
da lama agak2 aku tak online..
so,cite tok post aku kali ni..da buleh kire flash back la..
da 2 minggu lbey tak online..

emm..apela nak jd ngan relationship aku n die?
ntah le..aku nih da cam hape da..
haish..ea..tak bley la nak story neh..
aku da lupe da..
emm..
*sigh~~

ahah!
tak lupe juge..
tahniah kpd adik aku..
sbb get straight A's 4 PMR..8A beb..isk..
hebat tak hebat adek aku sowg neh..
walaupown tetiap ary tgk tv,tgk bola,unline smpai muntah..
disebabkan itu..
abah dgn baek aty blanje mkn pizza..



sedap hingge menjilat jari..heh;)



lagi satu..
aku ni da la dedo je ase ngan result aku..
geramnye!!!!!!!!!!!!
tak leh tgk la pulak..
sebabnye?
aku de compound tak bayo agy..
what the fish!!
my god!nape la ade undang2 begini ye?
haish..
sampai nak login pown die block..
gile hape..
lantak kaw le kolej..
taw nak duet jek..
haram le duet ituh!

No comments: