Monday, January 25, 2010

finally

akhirnyee...
aku berjaye memiliki broadband aku sndiri..
eh..pedulik pe aku kowg nak kate aku jakun..wahahaa..
sume neh disebabkan akak aku yang pelokek[eh..ade ek word neh??]
emm..mule2 aku declare ngan abah nak baya half2..
abah da bg pown 50hengget kat aku..
tp bile aku pk balek..
kesian kat abah aku neh..
so,dgn rase ikhlasnye..duet tuh aku bg kat mak..
aku tak mau gne wet abah..huhu..
sorry abah..angah tak mau sshkan abah..

haha..enough emo oke!
sbnanye time neh aku ngah meroyan sbb aku tension gile wat assignment..
NETWORK SECURITY
sebut mmg snang..tp nak membuatnye..
gile pale wotak aku..
ape tah yang die nak..
sampai la nih pown wa tak leh nak phm..
drpd aku tak wat langsung..
baek aku wat jek ape yang aku nak..
dgn kate laen..
ikot ske aty aku r!
wakakakakaka
aku redha dgn feedback sir nanti..
emmm...

now..aku da de broadband sndiri..
so,tak semestinye blog aku neh akan sentiase diupdate..
tidak ye..
ianye mengikut kerajinan aku
sekian..
haha

No comments: