Friday, February 19, 2010

amalan yang mulia membawa berkat~

heh
da bape aty da tak update blog neh..
si kepoh ni nak cite ni..haha
ingat ak post ary tuh..
ala..yang ni..TEKAN SINI
time tu aku beron gile ah..
yek ah..
sape tak bengang an..
tetibe name kne petik wat kije amal..
aku ni pemalas..
skali lg..
PEMALAS
hahaha..

td tibelah mase tok kami sume gi wat kije amal..
kne cat n bersihkan masjid lolx..
okeh fine..
jujur ah kan..
aku niat ikhlas weyh..
mmg hati memberontak..
malas!
tp aku pg gak..
dgn niat ikhlas..huhu

sampai2 jek..
dak2 laki gi mengecat..
dak pompuan gi sapu sampah..
haha..
okeh pe..
die bg air sedap..
pes time wat kije amal aku dpt num air sedap..
bandung soda weyh..
fuhhhh..
da agak penat..dok la bwh pokok..
mengumpat,mengata,kepoh2..haha
cam biase la..
chait~

pas uh ending ade amik2 gamba nih..
pic aku tak curik lg dr si madi..haha
t da curik..aku upload ah..
pas uh..
ade penyampaian sijil weyh
yeee..
sijil okeh
kami wat kije amal dpt sijil yang sgt cantek..
haha..

emm..
tu jek ah
malas mau membebel
sekian..
;D


****************UPDATE****************

masjid bentara

anak sapo la ni..haish

dodol ngan yana merajinkan diri mereka..;D

kabir yang sedang bersungguh2..haha

sir ngan ustaz pown merajinkan diri mereka..;D

si mirul ni da bleh jd menantu tok imam..haha

pisang si kanak2 ribena..wekkk

mereka bersama sijil2 mereka..

mereka juga..;D

dan lagi..

dak2 pompuan yang ikhlas beramal hari itu..haha;D

dak2 laki yang ikhlas beamal hari itu..haha;D
kami yang ikhlas beramal pada hari itu..;D

balik naik bas skulah..chait~~

pic2 ni sume rembat dr die! wahahaha..;D

No comments: