Wednesday, February 24, 2010

benci.benci.benci.benci.benci.benci

assalamualaikum
lemah sungguh rase ari ni..
tp tak kire..nak post jgak entry ni..
melepaskan ketidakpuas hatian beta..haha
adess..

hari kedua mid term..

NETWORK SECURITY
No Meja : sesuke hati lagi
Seblah kanan : Nadzmirul Helmi again..haha
Sebelah kiri : Noman a.k.a Voodo Jester
Depan : Zul
Blakang : dak sem 4..tak knl meyh

hari rabu yang suram ni dimulekan dgn aku bangun kul 9pg..stdy tok NS ..tp siyesly..aku tak taw nak stdy ape..maw bace satu buke ke?'beliau' langsung tidak memberi sedikit hint utk kami..'beliau' juge tidak mahu pulangkan exercise kami..'beliau' sgt kejam krn tidak mahu membantu student sendiri..sunggoh melampau beliau..

sampai2 jek kat kolej..aku jek kowt ngan lia yang tersengih2 masuk library..masuk2 library jek,tgk muke masing2 tekun stdy tok NS..adess..paper ni leh tahan la susah..letc sendirik pown tak mau bantu..kami ade letc sendiri,tp kami lebih selesa berjumpa ngan letc kelas lain krn 'beliau' sgt mmbuatkan kami sakit hati..sampai bile mau cam ni..TP yang disayangi..sile lah proceed dgn segera permintaan kami utk tuka letc yah..tak tahan meyh..leh gilak neh..wuwu~

balik pd time jwp exam td..jujur nak ckp ni..page 1 ngan 2 mmg aku tak jwp satu hape pown..aku bia jek kosong..siyes ah..subjek lain la kan..lau aku tak bace buku pown,tp aku still leh ingat pe yang letc aja..tp 4 this subject..nothing! satu ape pown tak ingat meyh..walauweh..aku mulekan menjawap soklan dgn page blakang..haha..sbb tu jek yang aku kompiden leh dpt full mark..aku pandang noman..noman sebok menulis..wahh..hebat dak ni..pandang mirul pown same..sebok menulis..pandang dak pompuan dpn lak..ketas die penuh weyh..ape die tulis pown aku tak taw ah..aku lost!! maw segera kuar..adess..tepat satu jam..aku kua..wat muke bengang..haha..

sok paper last
mlm stdy for INS
=)

No comments: