Friday, February 26, 2010

hati aku pada sape skarang?

masa : 12.49 am
lokasi : dpn tv
mood : missin someone

mlm ni terase jiwe kacau ckit ah..apsal tah..sejak 'kaw' mule dtg dlm idop aku smule..msj aku smule..aku rase lain mcm..
aku bosan..maw msj si die..tp si die wat bodow jek..mane kaw pg syg?really need you rite now..;(
fine..msj daus lak..wish besday die..msj ngan daus ni leh wat aku gelak ah..tebayang kegedikan die ah..haha;D
n then..rase nak msj 'kaw'..tak sangke lak 'kaw' reply..yek ah..da tgh mlm la kan..emm..smthing pasal 'kaw' yang wat aku keliru..kenape ek..bile 'kaw' jauh dr aku,baru 'kaw' nak berterus terang?
knape lau aku ade kat dpn mate 'kaw'..'kaw' layan aku cam hape tah..ape motif kaw?ape perasaan 'kaw' kat aku sbnanye..'kaw' taw kan ..aku pnah syg 'kaw' dulu..'kaw' pown penah bg harapan yang sia2 kat aku..tp aku tak menyesal..sbb hikmahnye..aku dpt lelaki yang syg aku sepenuh aty die..bukan bermakna aku nak pertikaikan perasaan 'kaw' kat aku..tp..aku rase bersyukur..aku ngan die kekal da nak dua tahun..
time2 cam ni la 'kaw' wat aku cam syg kaw..haha..time2 aku perlukan pakwe aku,'kaw' leh pulak wat aku cam berbunge2 riang..sbbnye..'kaw' tau ape yang aku ske..haha..sound nonsense..tp dlm mase skrg ni..aku hargai 'kaw' sgt2..
tp knape sejak2 kaw da tak de kat 'kolej' tuh..bru 'kaw' nak baik2 ngan aku? buat aku teringat kisah2 kite dulu?hati aku skrg ni mcm da melayang ntah kemana2..kat 'kaw' ke?kat die ke?kat org lain ke?tp..utk pengetahuan 'kaw'..aku nak ckp thanks sgt2..sbb ade bile aku perlukan someone..;)
so..kat sini..aku harap 'kaw' bahagia selalu..moga2 'kaw' dpt jpe insan yang btol2 syg pd 'kaw'..'kaw' hargailah sape2 yang syg 'kaw' sepenuh hati die..aku sentiasa doakan yang terbaik utk 'kaw'..LOVE~

__________________________________________


this video leh wat aku gelak di saat2 jiwe kacau skrg ni..haha;)

No comments: