Thursday, April 15, 2010

alahai hati ~

salam dear blogger sekalian..
fuhh~~
bg ruang tok benafas jap..
mane taknye,sampai jek umah
bkk tudung then tros ngadap laptop
sbb ape?
sbb tak tahan..
tak tahan sgt2..
ade masalah
nak luahkan kat someone..
tp tak leh harap
so,kat sini lah aku mengadu nasib lastly
walaupown tade respon dr sesape
at least aku dah kelurkan segale2nye

syg kaw lah broadband..haha
gile !!
yelah..
sbb kaw ah aku leh on9
then bkk blog
tanpe kaw..sape lah aku
ececeh ~ mengarut !

erm~
thnks la awk
sbb layan sy mcm ni
sbb kecik je awk da layan sy cam ni
benci taw!
sakit sgt hati sy ni taw awk
awk kekasih hati sy
tempat sy berkongsi suka dan duka
tp knape awk tak boleh ada bila sy perlukan awk?

tolonglah awk
takkan sbb sy lepak minum2 ngan die
awk nak hangin mcm ni
awk dah janji nak phm sy kan
knape jd cam ni lg?

sy kol awk
sy nak tanye pasal jalan2 kat jb
sape lagi sy nak tanye?
kang lau sy tanye lelaki lain
lagi la awk marah kan?
tp knape awk sanggup berkata begini :
'ah kaw! bile ssh bru carik aku !'
ouh awk~
tahu kah awk yang awk sdg bercakap ngan sy?
sape sy?
sy kekasih hati awk kan?
knape wat sy cam ni?
sakit pedih sebak tergamam saat sy terdengar ayat tuh
awk..
besa sgt ke dosa sy kat awk td? knape wat sy cam ni?
sy nak mengadu kat sape?
sy nak bertanye kat siapa?

awk dah marah2 sy
then dengan mudah..
semudah ABC awk nak baik2 dgn sy
tidak ke awk fikir perasaan sy awk?
bkn ke awk dah janji nak buang sifat panas baran awk tu?
sy tak kisah awk nak marah sy
tp knape dgn mudah sgt awk baik2 ngan sy
seolah2 takde ape2 berlaku?
ouh~
tak sada ke awk
bahawe hati sy dah terguris
sy tade masalah nak maafkan awk kalau awk marah2 sy
sy hormat awk,syg..
tp cubelah awk tu
jgn cpt sgt melenting?
tak salah bertanye dulu kan awk?
please la awk..
it's really really hurt so much..

oh ye~
(sy ttp nak anggap awk dengar masalah sy)
awk..
sy da dpt due tempat praktikal
satu kat nusajaya
satu kat EPSON
kat nusajaya tade elaun la awk
kat EPSON lak..
die suro sy gi JB selasa depan
die nak interview sy n bg task ape sy kne wat
sy tak taw nak trime ke tak EPSON ni
die suro sy bg jwpan esok jugak
lau tak die nak bg kat org lain
sy keliru la awk..
banyak benda sy nak kene pertimbangkan
sy nak duduk mane?
sy nak naik ape?
huhu~
sbb tuh la sy kol awk td
sy nak tanye kempas ngan taman kemas dekat ke jauh
sy tak taw sbb sy bkn org JB
awk org JB,so sy nak tanye awk..
tp kenape awk wat sy cam ni?
sy tau awk tgh marah
sy sedih sgt ngan statement awk tuh
hancur luluh hati sy bile kekasih hati tak sudi nak mendengar luahan hati sy
camne ni awk?
sy tak boleh nak fikir skarang
keje tgh banyak
dgn final project , presentation , documentation , final exam
sy pening sgt awk..
awk tlg la phm sy awk..
sy syg awk
awk tak taw ke wak?
urm~

adess~
penat la berbahase sopan2 sgt ni
ikot hati mmg tgh marah
tp nak marah pown tak gune
sendirik makan hati
suda la..
tak dpt ape merintih bagai ni
so nisha !!
get up
be strong
kaw da besa
pandai ah pk sendirik
jgn nak harap org len jek
yah !
syg, i think i can think by myself without you!
tp tak bermakna awk tak penting lagi dlm idup sy k
awk ttp sy sayang sampai bila2..
ily.imy.iny
=)

5 comments:

╚► capital S hana ◄╗ said...

saba ye (:
bwk2 la bncg (:
klu ati msing2 syg ,
insyaALLAH xde pape (;

the gadiest said...

hye syg..hhehehhe :)
takmo sedey2 ok..kuatkan smgt..
mybe dy wat cam g2 sbb sygkan ko..
pasal tmpt praktikal 2..
xtaw den nk kabokan ni ha..
sbb den pon poning pale dok pk ha..
hheheheh..:D
t8 care..

joyahLisa said...

okie my dear bloger ;)
jannah : huhu~ pening dowh..

Me Chicko Latino said...

alalala...
sabo ye cik lisa oi..
biase la adat bercinta..
berbincang la baik2 k...
erm pasal tamn kemas gn kempas 2,
x de la jaoh pn..
dekat je..
tp nk jalan kaki tak boleh la yang oi..
hehe..
neway take care yah..

joyahLisa said...

ouh yah?
huhu
thnks syamila cyg
hehe
;)