Wednesday, April 7, 2010

eh ! kaw pompuan !

shit !!!
sorry la..
terpaksa mulekan post ngan mencarut!
utk puaskan hati..

eh kaw kaw pompuan..
isk ~ rase da lame besaba ngan kaw..
takleh bla la..
muke kaw suci..
fine~
aku admit..
tp asal ek perangai kaw wat aku meluat?
hari ni kaw carik pasal lg ngan aku..
mmg FUCK !

kaw neh kan.
cube la lau kaw wat satu2 mende tuh..
kaw pk duluk..
kaw neh mmg aku tak bekenan btol ngan perangai kaw yang satu ni..
kaw ni kabut gile bapak ah!!
siyesly buwuk gile keadaan kaw bile kaw kabut..heh ~

asal la kaw gi buang nasik aku kat lam peti ais tuh ek?
kaw taw tak tuh nasik mlm smalam..
aku simpan..bajet nak panaskan wat mkn mlm..
aku bkn cam kaw ah pompuan..
tiap2 mlm kua ngan pakwe..
mkn lua..
pas uh bile ujung bln kaw ngadu duet da abes..
cam cilakak!!

ape aku nak mkn mlm ni?
heh ~
seb baek la akk dtg td..
bwk pulut kuning ngan kari..
yummy yummy ~~
time kaseh kakak..
uhuk ~

pdn muke kaw..
kitowg da abeskan pown..
tak nak bg kaw rase..
kaw mesti da kenyang kan mkn lua..
cibai!!

heh ~
aku menci kaw !

5 comments:

cikk ida said...

bagos gak.
penat dgn ngan pompuan cmni?
eh.layak ke pggil pompuan?
haha.
ignore her dear! :)

Nisha Ramlan said...

ignore?
stu umah la yunk..
tahan jek la..
huu~

cikk ida said...

huu!
mmg kene sabar.
tepakse je la dear~

Amanda Eltiqaz said...

uish..sabar2..nnt dia baca mesti dia kecik hati.. yg penting stay cute =P

Nisha Ramlan said...

alaa miss..
lau sy saba sy takkkan lepaskan..
ni da tak leh saba..
uhuk~