Wednesday, April 14, 2010

hati oh hati ~

erm

tah la

org tak pernah nak phm keadaan aku

kdang2 org tak tau

ape yang aku wat

sebenarnye utk kebaikan dan kepentngan org lain

utk tlg kwn aku


ape salahnye

aku berkorban

org lan tau nak sangka bkn2 je

sdangkan aku tak wat salah ape2

hanya mahu tolong kawan

atas dasar kawan


hidup mmg cam ni

org tak pernah tau ape yang aku rasa

tau nak salahkan aku

carik salah aku


bukan kah mulia kalau aku tolong kawan sendirik?

adkah ssh utk kaw phm?

aku tersepit..

aku syg kaw..

tp aku syg kawan aku jugak

untuk kepentingan aku dan kawan2

aku rela ingkar perintah kaw

sbb aku tau

ape yang aku buat

tak salah

cuma kaw yang suka pk bkn2

;((


aku tersangat lah redha dan bersabar dgn kaw

sbb ape?

sbb aku syg kaw sgt2

tak ke kaw nampak di situ yang aku syg kaw sorg?

ape yang aku buat takkan ubah perasaan aku kat kaw

so,please..tolonglah

paham keadaan aku

beri aku ruang

aku takkan sanggup nak curang blakang kaw


boleh tak

kaw percaya pd aku?

pekakkan telinga kaw

kalau ade sape2 yang bercerita buruk tentang aku

mereka hanyalah tahu luaran sahaja

hanya kaw yang phm aku

so kenapa mesti nak termakan dgn kata2 mereka yang tak mengerti?

kaw seharusnye lebih waras utk berfikir

kaw sudah layak memikul tanggungjawab seorang ketua

kaw harus bijak berfikir

jgn terlalu mengikut kata hati kaw

yang sering kali berfikiran buruk

itu sume godaan dan biasikan dr syaitan

yang sememangnye suke kan pertelagahan

kaw harus kuat

kaw harus tabah


begitu juga aku

aku sentiasa ingat status diri aku

aku masih tahu membezakan mane baik dan yang mane buruk

selagi aku masih waras

aku akan ingat sampai bila2

yang aku hanya milik kaw sorg

bukan dia atau org lain

hanya kaw!


aku hanya manusia biasa

yang mempunyai hati dan perasaan

kaw marah aku

kaw tengking aku

tp tak sampai sejam

kaw msj aku

kate pada aku yang kaw rindukan aku

ape jd dgn perasaan aku yang tadi tu ye?

hati ttp terasa

hati ttp tersentuh

mmg senang aku nak maafkan kaw

kerna ape?

skali lagi

sbb aku syg sgt kat kaw

itu sahaja..


so,berhentilah berfikir bkn2 tentang aku

tolong percaya pd aku

aku perlukan sedikit ruang

aku juga tak pernah nak mengongkong hidup kaw


ape yang aku tau

aku syg kaw sgt2

4 ever and ever

ily!




No comments: