Sunday, April 18, 2010

need space



today is sunday
yesterday is saturday
yesterday..
yah..
i've make my own dicision
aku da wat keputusan to berpisah sementara dgn die
uhuk~
hati kate tak mau
tp aku da tak tahan
aku nak tenangkan fikiran
aku nak cube hidup tanpa die buat sementara waktu
walaupown aku tau
aku sendirik takkan boleh bertahan
tp aku akan sedaya upaya cuba bertahan
heh~
( bape banyak kaw nak tahan? )

tgk jek la skarang
aku cam meroyan da
sikit2 pandang enpon
mane taw die kol or msj
wahh~
kaw gile nisha
kaw yang wat keputusan cam tuh
tp nape kaw yang meroyan skunk?
heh~
fine..
still dlm kawalan
tak pe..
aku akan cube


aku bkn pe
dlm hati ni ttp syg kat kaw
sbb tuh aku meroyan
aku still lagi pedulik kat kaw
aku stll lagi risau kat kaw
cume antara kite skarang
kite perlukan satu ruang tok berfikir
berfikir kekurangan diri masing-masing
sampai bile kite asek nak blame each other kan?
kite same2 ada buat salah
so takyah la nak mengaibkan pihak lagi satu
so..
waktu ni lah
aku harap kite leh fikir tentang tu sume
sampailah ke satu mase nanti
kite same2 dah wat keputusan

ouh syg..
sesungguhnye aku maseh syg kat kaw
tak kurang sikit pown
cume aku perlukan sikit ruang dan waktu
banyak kekeliruan yang kaw dah cipta
buat mase ni
hanya msj,gambar dan memori kite yang dapat aku gunakan
utk melepaskan rindu kat kaw
yahh~
i admit
aku ego sgt2
sbb tuh aku wat keputusan cam ni
hati kate syg
tp ego memberontak
finally..
ni lah keputusan yang aku buat
we separate each other for a while

jgn risau syg
dlm mase ni
sy takkan carik lelaki lain
masakan sy nak cari lelaki lain sedangkan sy still syg kaw awk
atau lebih mendalam lg
sy still cintakan awk
( shy shy cat ouh ^-^ )

erm~
dun worry syg
sy baik2 di sini
awk tuh takmo la pening2 sgt k
asalkan cukup mkn,tido,rest
kompem tak pening2 punye
=)


sigh~
ape awk tgh wat ek?
awk da mkn lum ek?
awk sehat ke ari ni?

p/s : gambar sekadar hiasan..( i'm really2 admire with this couple..so sweet kan syg..opss! )

No comments: