Thursday, May 6, 2010

aku hepi la ~

fuh fuh ~
barabuk da blog neh..
exam week la bhai
kne kawal nafsu sikit tok on9 neh..
haha

tp cube update jugak
sbb aku neh ske nak meluahkan
aku akan update cite2 time2 exam neh..
heh~

hari neh
hari paling lemau aku
dan juga hari first final exam
final exam woo
bkk main2
tp aku?
aku ttp lemau bagai
mlm td sume dok stdy
aku tebongkang
ape la masalah aku neh
asek nak tido jek keje
haish~

then plan nak stdy pg td
aku kunci jam kol 6,kol 8,kol 9 n kol spuluh
and lastly
aku bangun time alarm last skalik
kol 10 dowh
haha

gile tak gile aku
dgn tak stdy lagi
buwuknye perangai aku
da taw tak stdy lg
pas uh bngun kol 10
pas uh belek2 buku
then tido smule
then conclusion nye
aku bangun kol 12 la
haha
mule geabah nak stdy kol 12 la
haha~

ngek!

FINAL EXAM : NETWORK SECURITY
Depan : Kak Miza
Blakang : Poi
Kiri : Ain
Kanan : tade dok..aku dok tepi la td..haha~

Adeh la..NS paper first..paper killer..paper plg muak..paper plg cuak..sume la ade..tak terucap la nak kate..haha~
eh eh..ape aku suke sgt neh lepas jwp paper ni? pdhal aku tak stdy pown..yang aku taw sblom masuk dewan..aku sengih2..then aku redha..haha~
siyesly aku tak menaruh harapan yang tinggi pown kat paper neh..coursework aku 40++/60..which is 'C'..ouh~ mmg aku redha NS aku dpt C..
dah la..banyak cite pown tak gune..d lepas pown paper neh..tp tak taw la nape..rase hepi giler pas jwp paper neh..haha~


No comments: