Monday, May 24, 2010

kaw ke ?


fuh..rase-rasenye post kali ni nak membebel panjang sikit la..hari ni ade kerajinan nak membebel panjang..maybe sbb aku tgh bosan..

haih ~ my currently mood is : miss my boifren so damn much !!!!!!!!

yah ! aku rindu sgt la kat die..nak msj kedit da tade..aku ngah sengkek yang teramat skang..ouh en MARA..bilekah mau masuk itu duet ha ?? wa nak mtk cdt kat bf wa..tp tak muleh la..tah la..huh !
bile da bosan bosan neh..bile da rindu rindu ni..then tak dilayan same boipren..mule la pk macam macam kan..aku ni ngan bf aku agak2 kekal sampai ke gerbang perkahwinan ke? [ayat agak skema sbb aku tak taw la nak gune ayat ape lg..haha ] yah ! skarang aku da mule la nak pk..aku ni betol ke nak kawen ngan die? die mampu ke nk tanggung aku? haih ~ banyak gile persoalan kat lam pale otak neh..
siyesly..aku still syg n cinta kan die..tp tah la..aku still jugak terfikir..die ni boleh ke tanggung aku nanti? aku bkn nak pandang rendah kat die..tp..fikirlah kan..umo kami neh dah 21..tp masing2 blaja tak abis lg..then..nak tnggu keje lagi..bile nak kawen ? [wahh ~ tetibe lak] btol la kan..pompuan ni lau kawen lambat kang dah tak laku..haha..tak salah kan nak pk cam neh..even mak aku pown penah ckp..'kaw tuh cube la carik pakwe yang dah keje..gaji besa..' ewah ewah..mak nie..nak wat cam ne mak..hati anak mak ni dah terlekat kat die sorg jek..huhu ~
cam ne ni mak..owg syg die..tp tgk cam lambat lagi la die nak dtg pinang..haha ~ nak kumpul duet bkn leh sehari due..bertawun2 derr..
hurm ~
aku ingat aku sorg jek la pompuan yang pk cam tuh..rupenye..ramai lagi kawan2 aku pikir kan mende yang same gak..pas exam last ari tuh secara tak sengaja bkk topik pasal neh..hah ! amek kaw..sume ckp mende yang same..tak dinafikan..skarg ni..mmg syg gile2 kat boifren..cinte sgt kat boipren..haha ~ ayat tak leh blah ! tp kan..utk jdkan die suami..mak aih..terfikir panjang tibe2..pompuan mane yang takmau laki die kaye..isk ~ bkn kaye la..berharta la..walau tak banyak..tp stakat rumah,kete,duet tok tanggung anak bini da cukup da..tak mintak pown rumah banglo,kete BMW,duet bejuta2..hurm ~
bile pk pasal mende ni..siyesly wat aku mengeluh panjang..umo da makin meningkat beb..mmg da patut pk pasal mende ni..adehh..tak taw la kan..lau lelaki pk ke tak pasal mende ni..huhu ~
tgk cara skang neh..mmg tak dinafikan..boifren bg spenuh kasih syg..tp ade mase..terase diri ni mcm bukan sape2 pd beliau..huhu ~ layan bile diperlukan..abaikan bile tak diperlukan..ape la naseb...haih ~
aduh..sudah sudah la pk pasal neh..boleh meleleh air mate..haha ~

p/s : post kali ni tade niat nak mengaibkan mane2 pihak terutamanya lelaki..ni juz luahan dr hati seorang perempuan..cewahhh ~ =)

nak jadi kuat cam bini shrek..haha ~

No comments: