Sunday, June 13, 2010

bosan tuh cam ni ek ?

erk ~ alhamdulillah..kenyang..
haha ~ after dinner tros jek meng'update' blog..nice ! =)

nape la aku rase hari2 yang aku lalui ni makin bosan? haih ~
bosan bosan bosan dan bosan...nak kate tak cukop mkn..da terlebih kot..sampai boifren kate badan da tuff !! how dare you boifren ! adess ~
nak kate dok terperuk kat umah jek tak jugak..baru ptg td gi umah org kawen..haha ~ cuti2 skolah ni biase la..musim mengawan..sume nak kawen..sabtu ahad aku mkn nasik minyak jek..da nek kering tekak neh..ececeh ~ konon la..pdhal men sumbat jek nasik minyak tuh kan..wakaka ~

siyes la aku tak leh nak dok umah jek..aku nak keje..tp aku nak kene settlekan lesen duluk..haih ~ lau aku tak mek lesen la kan..for sure aku keje skrg neh..dpt duet..hurmm ~ tak leh nak mengeluh la..kene kuatkan aty jugak nak abeskan lesen..:)

nak kate dok rumah tak wat pe pown tak gak..hari2 dok ngadap laptop..on fb n segale yang aku suke..kadang2 da naik muak da tiap2 ary on fb..lau tak pk game2 aku kat fb tuh..aku tak on9 fb ar..haha ~ syg nak tinggalkan game2 yang aku da penat lelah usahakan..:D

tak leh bla btol la..aku yang baya streamyx..tp aku tade la nak on9 jek 24jam..dlm kate lain..aku tade la nak on9 lame2 tiap2 ary..minah2 kat umah aku neh pulak yang lebih2..eh ! kaw tak sada ke? kaw tak baya..tak yah ah nak gune lebih2 dr aku..jgn sampai aku suro kaw baya skalik..heh ! adik aku pown same..mentang2 da ade streamyx..kaw leka ea..24jam nak on9..kang bil letrik naik..salahkan streamyx lak..bongek ! paham2 sendirik ah bongek ! kaw da la tak keje..dok umah takat tolong mak masak jek wat mende? kaw paham2 ar sendirik..gune internet takyah ah nak lebih2..wtf !! kaw mmg lebih r !

huh ! bosan bosan bosan..ape la nak wat ni..kredit da tade..nak msj boifren takleh..beliau pown ngah sesak..huhu ~ dugaan la ... bile da tak leh nak contact2 si boifren..mule la aku meroyan kebosanan..haha ~

nak kate tak tgk tv..aku tgk tv tiap2 ary..even skrg neh ngah musim FIFA World Cup..aku layan jek weyh..haha ~ nak wat cam ne kan..bile org2 lelaki kat lam umah ni da bkk channel SPORT..automatik aku kene tgk gak la..adess ~

so..what actually am i bored for ? haha ~ itu yang kite tak taw..:)



sape beliau ? beliau adelah Heechul..one of the boys in Super Junior..haha ~ ntah nape suke pic die yang neh..mybe ni jek kowt nampak cam lelaki sejati..actually die nih la ahli SJ yang pelik..ala2 nyah la..haha ~

p/s : pic tersebut sbgai medium utk rase tenang jek..haha ~


No comments: