Wednesday, June 30, 2010

L.O.V.E Award


got new award from HAFIDZAH HAFIDZ

as usual..
ade soalan maut kene jawap duluk..

1) Become my follower..Yang da follow tu, amek je ok..hamek jangan x hamek..Memang khas untuk korang pun tapi, korang still kena ikut syarat no 2 dan no 3..tehee~ =) [ DONE ]

2) Korang hanya dibenarkan amek 1 award je..huhu~ ok laaa, maximum 2 award laaa, kalau amek lebih kena tembak..ahah~[ DONE ]

3) Jawab soalan nie,
"Siapakah orang yang anda cintai/sayang dan mengapa?"..mesti bermula dengan ayat, 'Saya memang da lama jatuh cinta/sayang dengan..................sebab........................' [ DONE ]

jwpan tok soalan 3 :

Saya memang dah lama jatuh cinta/sayang dengan kamera DSLR sebab sy tak tahan tgk org ramai plesing ngan kamera tersebut..sane sini depa gantung kat leher..huwaaaa...bile maw dpt satu neh..[ amboi..panjang leba kaw jawap ye..:) ]

DONE !!

p.s : entry kali ni cube buat seringkas mungkin..sumpah ! malas serta sakit..sakit senggugut yang melampau ! heh !


1 comment:

Cik Azieta said...

lawa award 2..hehe:)