Tuesday, August 24, 2010

aku tak kuat

sumpah !!!
letih sangat..letih sangat dengan mainan perasaan...
kan bagus kalau manusia tak dikurniakan hati dan perasaan...
astagfirullahalazim...
ape kaw merepek ni nisha..
bersyukur dengan nikmat Allah okeh !

erm ~
ada hati dengan perasaan..
membuatkan kite akan rasa sakit hati..
membuatkan kite rasa makan hati...
dan boleh jugak membuatkan kite rasa baik hati...

oh hati..
alangkah bagus kalau kaw sentiasa senang..
alangkah bagus kalau kaw kebal dari segala serangan..
alangkah bagus kalau kaw takkan terluka..

oh lelaki...
kenapa kaw terlalu ego ?
kenapa kaw terlalu pentingkan diri sendiri ?
kenapa kaw tak pernah faham perasaan wanita ?
kenapa kaw sentiasa rasa diri kaw betul ?

oh kekasih..
sampai bila awk nak layan saya mcm ni ?
sampai bila awk nak buat saya macam ni ?
sampai bila awk nak terus dan terus ego ?
sampai bila awk nak pentingkan diri sendiri ?

awk..
saya tawu awk syg saya..
saya tawu awk mahu jaga saya..
saya tawu awk mahukan yang terbaik..
saya tawu awk marah untuk kebaikan..
tp..
jangan la awk bersikap seperti kanak2..
yang hanya tahu marah tanpa sebab kukuh..
yang hanya tahu berkasar..
dan sampai ke satu masa yang singkat awk dengan mudah berubah perasaan..
saya bukan patung..
saya bukan robot..
saya ada perasaan...
satu minit yang lepas awk berkasar dan satu minit kemudian awk mesra..
satu saya nak awk tahu..
saya masih punya hati dan perasaan......

Ya Allah..
berilah aku kekuatan..
berilah aku kesabaran...
berilah aku ketenangan..
berilah aku kebahagiaan..

aku letih..
aku sakit..
aku lemah..
aku bosan...

Ya Allah..
kaw kuat kan la cinta aku padanya...
kaw berikanlah aku kesabaran yang cukup tinggi...
sesungguhnya aku sayang dia..
namun..
tak pernah melebihi kasih sayang aku terhadap mu Ya Allah....
aminn...


p/s : pihak yang tidak berkaitan sila jgn terasa..hanya sekadar luahan hati..sekian ~

2 comments:

p-DaUz :D said...

bersabar la kak.
setiap yang datang ada dugaan nye..
ermmmm..
mayb ada hikmah disebalik ni..
lagi2 bulan ramadan ni kak..
:)

joyahLisa said...

thnks dik..
kaw jek yang phm aku
syg kaw..
ahaks :D