Monday, August 9, 2010

malam ni malam jiwang aku..harap maklum !

ehem..ehem...
malam ni rase nak jiwang jiwang...tak tawu nape..mungkin terlalu rindu boifren kut..eheks :)
pas uh layan plak drama2 cinta kat tv...mmg masyuk la kan...rasa rindu makin membuak2...hadoi la nisha............
malam ni aku layan 2 cerita...2 cerita ni mengisahkan tntang kisah cinta dlm situasi yang berbeza..
aku anggap 2 kisah ni macam kisah cinta realiti dan fantasi aku...

KISAH CINTA 1 : RAKA DAN TALITA

unik...ape die ? name TALITA tu la...ntah nape first time tgk cite CAHAYA .. aku tertarik dgn name TALITA ni...Talita dan Raka...jujur nye..aku suke sgt ngan pasangan ni...sbb ape ? kisah cinta dan keadaan mereka hampir sama dgn situasi aku sekarang bersama boifren tersayang...ade masa..Raka sentiasa ada bile Talita memerlukan die...dan ada masa jugak..Raka tak ada utk Talita bila Talita perlukan die..then walaupun Talita banyak kelebihan dr Raka..tp Talita tak kisah...Talita ttp terima Raka seadanya..walaupun Sakti yang kacak dan kaya sentiasa inginkan die...Talita ttp setia dgn Raka...Raka sentiasa buat Talita bahagia..



KISAH CINTA 2 : ADRIANA DAN FIRAS

tajuk drama ni KAU LAKSANA BULAN..actually drama ni diadaptasi drpd sebuah novel...first time tgk cite ni agak bosan sikit...tp bile da tibe part Ana mula bercinta dgn Firas..membuatkan aku mula berfantasi tentang kisah cinta aku..Firas seorang peguam dan Ana seorang penulis novel...Firas kacak..berpelajaran tinggi..ada asset..berbudi bahasa..baik hati..cukup segalanya..Firas sgt romantis bila berbicara...suka mengusik..tanya la mane2 perempuan...sape yang taknak lelaki macam ni...indah bukan ???


kisah cinta antara Raka dan Talita tak ubah seperti kisah cinta realiti aku sekarang...and kisah cinta antara Ana dgn Firas cuma kisah cinta fantasi dan angan2 aku sahaja...

awk si boifren kesayangan sy...same kan kisah cinta yang pertama tu dgn kisah cinta kite ? sy nak awk tau jek...sy tak pernah nak kisah org ckp ape pasal kite...and sy tak pernah pown nak beza2kan antara kite...sy syg awk seadanya...ingat tau :)
terima kasih sbb sudi hadir dlm hidup sy...sy bahagia bersama awk... :)

*******wa blushing la ckp jiwang2 cam neh :)

No comments: