Saturday, November 6, 2010

phyza : my dating partner

hey hey hey hey..
aku suke bazir duet...
aku suke bazir duet...
aku suke bazir D.U.I.T...
[ lompat-lompat nyanyi ikot rentak lagu liyana jasmay ]


budak gemok yang boros ni membazir duit lagi
yeay !!!
^_^

yeay !! hari ni daku membazir duet lagi..daku hang-out same my dating partner for today..nek phyza yang chumil lagi mungil...lalalalala ~

jalan-jalan ke bpmall..singgah semua kedai baju..semua kedai kasut..cuci-cuci mata..tap oh tidak !!!! mane buleh hanye cuci mate saje...tak tahan la tinguk baju cantik-cantik..okeh..2 helai baju..done !!!
^_^


ikutkan nafsu serakah daku ni..daku nak beli wedges..nak beli shawl baru..nak beli new watch..tapi..daku sempat bawak mengucap..daku berjaya menghapuskan nafsu serakah itu..daku hanya mampu memandang semua itu...hehe

nek phyza tak habis2..tiap2 kedai die mesti ckp "joy,ni cantik joy!!"
huh ~ jahat sungguh kaw phyza..haha

tak lupa jugak daku carik present for si keding..birthday da lepas..tapi baru ade masa nak beli hadiah buat beliau..

dah la..malas nak taip banyak-banyak..tinguk pic saje la
^_^


macek phyza yang santik lagi tinggi..daku rasa kerdil berjalan bersama beliau T_T


daku chomell..haha..phyza juge..weeeee ^_^



eh! eh! sempat lagi kaw phyza..daku sebok menulis ayat2 baek punye dalam kad birthday si keding
^_^



tadaaa !!! present yang sudah siap dibalut oleh ku..nek phyza tukang tinguk..hampeh..haha :D


my dating partner for today..phyza yayunk ^_^


p/s : aku benci gile kat si keding..tapi aku sayang die..buleh ke cam tuh ???

No comments: