Friday, November 26, 2010

weyh barer. Meh la baca post kali ni.






good night and sleep tight you ollzzz..
weh weh weh..ape pulak..belum nak tido la wey..
malam masih muda..haha

hari ni hari ketiga daku menjadi 'single'..
woi ! bukan kena tinggal boifren okey !
daku kan baik hati serta seorang awek yang memahami...awwwww..
boifren tengah bizi nak exam serta menyiapkan beberapa folio untuk final year..
so maleh la nak menyemak dalam hidup die kan..
die bukan boleh lau aku kacau..nanti satu keje tak jadi..bhahahaha
^_^

sudah cukup la dikau merepek makcik joyah oi..
straight to the point..
cik ina berkacamata telah meng'tag' daku..
tag berkisar tentang lelaki..
itu pasai la chek kasi post title begitu..haha
mungkin ada jawapan aku berjela-jela..
ada sesetengah isu pasal lelaki aku sensitip wey..
so maap la kalau ade yang terasa..
haha..peace !!
^_^

this tag is mentioned about :

10 benda yang korang buat bila LELAKI [ pakwa,teman tapi mesra,bff ].......

Bila si dia sibuk
hah ! dah kena dah dengan situasi aku sekarang..bila si barer ni sibuk siyes aku tak suka nak kacau-kacau sangat..kesian la dia..kang tak fokus kang..tapi sprting2 aku pown tgk keadaan jugak la wey..kalau dah sibuk tengah menggatal dengan betina lain atau buat benda2 tak elok..haaa..itu aku tak dok diam la..aku kacau jek..dulik ape aku..haha

Bila si dia ego
Heh ! Aku siyes tak leh handle lelaki ego neh..mmg tak sah la wey kalau lelaki takde ego..tapi disebabkan ego lelaki tuh la pompuan selalu layankan jek..haih !

Bila si dia romantik
Pompuan mana la tak suka kalau lelaki romentik kan..nak2 lelaki yang suka bagi surprise..kasi bunga..kasi coklat..cair mak nyahhh..haha..seb baik awak romentik taw barer walaupon tak sangat..haha..

Bila si dia panas baran
Nyampah ! lau datang panas baran dia tuh..dah tak ingat dah aku ni sape..pasal hal kecik pown nak marah2..menci3!!!! [ gedik tak masal..haha ]

Bila si dia penat
Aku takkan kacau..let him rest.. [ baik tak aku??? hehe ]

Bila si dia pentingkan diri sendiri
Menci kat die kalau die jual ikan ! wekkk..you jual ikan,i jual ikan balik kat you..haha [ kalau dah dua2 jual..sape nak beli ? abaikan... ]

Bila si dia mengongkong
Hah ! yang nih aku rasa nak membebel banyak sikit ni..aku paling nyampah gile la kat awek/pakwe yang suka gile nak kongkong awek/pakwe diorg lebih2..itu tak boleh,ini tak boleh..sampai nak kua ngan member2 pown tak boleh..pasal benda2 remeh pown nak kena ikot ckp awek/pakwe..watehel la wey..bukan tak boleh nak kongkong pasangan korang..tapi tengok keadaan la wey..mengongkong untuk sebab yang baik takpe..it's okey..kaw pown same barer..aku tak suke kaw kongkong aku lebih2 ye sayang..emmuahhh..haha

Bila si dia selamba
Dia selamba,aku selamba..haha..tak bosan la dapat pasangan yang selamba ni..

Bila si dia curang
How dare you barer !! haha..erm..kalau nak curang pown pastikan la ada sebab yang munasabah eh sayang..peace !!

Bila si dia lurus bendul
Eh,tak suke !! anda lelaki..tak patut ada sifat ini..macam mana nak jadi pemimpin keluarga serta anak-anak ??? [ amboi..fikir jauh naaa.. ]

eh..habis dah..
okey..settle...
eh belum belum..
baru perasan lepas jawap tag ada award..hehe..
maceh cik ina bebeh
^_^



p/s : ntah si barer bace entah tak entry ni..hahahaa

No comments: