Saturday, July 2, 2011

semak !




tuh rupa shoutbox aku yang elok je terletak kat belah kanan blog aku..tapi malangnya tiap2 hari depa-depa dok tepek iklan..maaf la ye..shoutbox aku bukan tok iklan..aku pun tak minat nak beli..please la jangan semakkan shoutbox aku dengan iklan2 korang eh..maaf la sangat2..aku tak suka..gi tepek kat blog2 orang lain eh :)


tetiba rasa macam nak buang je shoutbox kat blog aku ni..
APTB !!






p/s : hari ni 2hb julai dan aku masih belum tengok Transformers 3..huwaaaaaaaaaaa :(

6 comments:

Aliza Zeke said...

transformers besttt yawww.

joyahLisa said...

@Aliza Zeke
zazazaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
kuajaqqqqqqqqqqqqq...

azwa amani said...

amani pun kekdg pelik lah dok letak2 iklan ni.. huhuhuhu.. tak kisah laa... :) meriah sikit shoutbox tuu

joyahLisa said...

@azwa amani
tak salah diorg nak berniaga..
tapi ni kira macam menceroboh..
ada cara lain yang lebih baik nak berniaga..

Firdaus =) said...

hahahahaha, tahu x pe kak. aq sokong kaw. kekeke

joyahLisa said...

@Firdaus =)
heh kaw dik..
sejak bila aktif blog balik ni?
da bosan la tuh dok umah..haha