Sunday, July 10, 2011

simple senang pimple jerawat


header rekaan pojie di atas telah ditukar dengan yang lebih simple 
^_^



senyum Dong Woon sama je macam senyum gembira sekarang sebab dah tengok Transformers 3 - 3D
^_^




tapi senyum Dong Woon tak boleh lawan senyum budak bawah ni













esok masih sama seperti minggu-minggu lalu
tomorrow is still my BLACK MONDAY !
~grrrrr~



jerawat dah mula menampakkan diri nya menandakan aku bakal period minggu ini..heh ~

4 comments:

Aliza Zeke said...

suko dia dah tengok transformers yer..gud2 :)

joyahLisa said...

@Aliza Zeke
haha...
finally zaaa :)

Firdaus =) said...

untungla~

Pojie Sunny said...

ye r...aku nye xsimple kan...komplikated....huuuuu