Saturday, September 10, 2011

aku tinggal tunggu masa je nak kau blahh dari hidup aku

assalamualaikumm...



gua dah lama pendam benda ni..gua cuba sabar dari dulu..satu-satu masalah lu bagi kat gua..tapi gua rilek je..gua tahan je sampai sekarang..gua sabar je sampai sekarang..sebab apa?? sebab gua sayang sangat kat lu..lu sentiasa dengan gua tak kira masa..tiga tahun bhaii..TIGA TAHUN..lama tau tak..lu buat hal..gua tahan..gua sabar..gua set kat otak gua..gua sayang lu gile babeng..so gua sabar je dengan lu..


tapi makin hari lu makin buat gua rasa jengkel yang amat..lu semakin buat gua rasa menyirap..bukan sekali..bukan dua kali..bukan tiga kali..dan bukan empat kali..banyak kali okeyyy !!!  satu satu masalah gua dapat dari lu..


gua banyak kali berangan berfikir..kenapa la lu tak macam orang lain punya?? gua jeles tahap petala kelapan bila tengok kawan-kawan gua..orang keliling gua dapat yang lagi better dari lu..tapi apakan daya..gua tak mampu..lagipun gua sayang lu sangat-sangat..tak mungkin gua nak berpaling dari lu..


bukan setakat masalah dari lu je..fizikal lu pun gua dah naik muak tengok..makin hari makin buruk pada aku..gua dah buat macam-macam nak bagi lu nampak menarik kat mata gua..tapi lu degil..payah sungguh nak betulkan keadaan fizikal lu tu..gua dah berhabis duit belikan lu macam-macam..gua belikan lu 'baju'...gua pernah jugak belikan lu 'kondom'..sebab gua taknak lu tercemar..tapi lu gila ganas..atau mungkin gua yang ganas barangkali..arghhh !!!! gua dah tak sanggup lagi nak bersama dengan lu...


baru-baru ni lu bagi masalah baru dekat gua..gua tak tau la apa tak kena dengan lu sampai lu dah tak ada suara lagi nak bagi gua dengar..lu marah gua ke sebab gua bengang dengan lu?? gua tak sanggup lagi macam ni..gua tak tahan...gua tunggu masa je ni..selagi gua boleh sabar..gua sabar...gua pun dah ada pilihan hati gua sendiri sekarang ni..cuma gua kena bersabar sikit lagi untuk dapat pilihan hati gua yang baru ni..


walau apa pun..gua nak ucapkan terima kasih sangat-sangat dekat lu..banyak jasa lu kat gua yang tak mungkin gua lupakan..lu ibarat nyawa serta nadi gua..lu sentiasa dengan gua tak kira di mana gua berada..TIGA TAHUN lu dengan gua..banyak memori indah aku yang lu simpan barangkali..gua bersyukur sebab kenangan indah gua semua masih tersemat dan tersimpan rapi dalam memori lu..terima kasih untuk itu..tapi sejauh mana gua boleh bersabar?? satu masa nanti lu harus blahhh dari hidup gua..bagi la gua bahagia bersama teman baru gua yang mungkin tak akan menyusahkan gua macam lu..


























untuk NOKIA 6120 CLASSIC...






gua memang sengaja letak wallpaper kekasih gua tunjuk kaki seolah2 nak sepak lu wahai handphone..


terima kasih atas segala masalah yang lu dah bagi kat gua..sehingga saat ini sampai gua dah tak boleh dengar suara si pemanggil..gua harus aktifkan loudspeaker baru boleh dengar suara mereka..kalau begini berterusan..mana privacy gua? takkan setiap kali gua nak jawap panggilan,gua kena aktifkan loudspeaker..tak pe..gua harus bertahan dulu dengan masalah yang lu timbulkan ni..gua tengah cuba dapatkan sikit duit untuk mencari pengganti lu..walau apa pun gua tetap hargai lu selama 3 tahun gua gunakan perkhidmatan lu untuk berkomunikasi dengan mereka yang gua sayang..tanpa lu..gua tak boleh nak bermanja bagai dengan kekasih hati gua dari jauh..terima kasih untuk itu...


buat masa ni gua tertarik mahu memiliki samsung galaxy S2 4G ni..



tapi memandangkan gua kedekut..bukan kedekut la..senang cerita begini..gua tak nak keuar duit banyak-banyak untuk handphone baru..sebab gua nak kumpul duit nak kawin..kahkahkah..

maka gua bercadang mahu memiliki samsung corby sahaja..




sekian entry yang datang dari luahan hati gua yang terpendam sekian lama ni..


3 comments:

KiD said...

haha.dah macam cerpen dah.handphone tu boleh paham ke?

noraliza said...

hahahaha..igtkan pe benda lah tadi..pakai corby jer leh jadi geng aku.. ngeh3 :)

Nisha Ramlan said...

@noraliza
haha..saje bikin suspens..
ewahhhhhh...
pakai samsung dah kaw ye...