Saturday, September 17, 2011

tertarik







kau cuba..
kau cuba carik persamaan 3 gambar di atas..



































haaaaa...
bagi yang tau tu tahniah la..otak anda memang geliga..boleh buat cincin tunang..*eh ape daaaaa*
bagi yang tak berjaya tu lantak korang la...
























ha dah betul la tu...
langsir yang elok terletak warna purple tu..
sebab apa aku nak korang tengok langsir tu???



































sebab pada aku langsir tu je yang buat aku tertarik bila menonton cerita HANTU BONCENG ni..pada aku la kan..cerita ni macam mengarut la pulekkkkkk...aku ngan budak gemok layankan je..tak pernah2 beli pop corn tak habis..kali ni boleh habis sebab kami sebok melantak sebab story line lembap gile..part gelak terlalu sikit..hadoyaiiii...nasib baik la kami beli harga tiket untuk child..ni untung nya ada member kerja wayang ni..sokmo bagi harga child je..haha..best best..so tak ada istilah membazir menonton filem ni di sini..



dah sesuai dah juliana evans kapel ngan bos tu..haha
aku pelik betul la..juliana evans ni punya la cantik tapi si budak gemok nak jugak ckp jue aziz terbaik..
ok fineeeeeeeeee......

No comments: