Tuesday, May 19, 2009

:: rindu teramat padanya secara tibe2..=( ::

aduyai...
nape ari ni rase rindu sesangat kat anak pakcik mohd yassin ni(erk..pakcik..sy mtk izin ltak name pakcik lam blog saye)..
slalu aku rilek jek..
nape tetibe indu sesangat kat syg neh..
bile kamoo nak dtg cni..indu banget..
ape kamoo wat skang neh ek..
ku mcj..nape kamoo tak reply..
ku kol..nape kamoo tak jwp..
ke mane pg kamoo ni..
ermm...
aduyai..
cemane nak ilangkan ase indu ni...
puas da aku belek2 gambo die kat lam enpon..
tak jgak ilang rindunye..
ape aku nak wat lg neh..
bizi sgt kah die..
sampai kol ku pown tak mo jwp..
seksanyeeee ase...
huh..
ni la dugaan lau berjauhan..
sabo jek la ye..
yang penting aku pcaye die..
die pcaye aku..
nak tido r..
smoge ku dpt mimpi die..
mimpi yang beh2..
huhuhuhu..
i mish you so much...
i love you so much,syg....

1 comment:

Muhammad Firdaus said...

ades..
g la jb.
jumpe die.
ape ar.