Wednesday, May 20, 2009

:: teringin la pulak... ::


ouh..bile aku bosan dok uma..
mule la aku berangan pk bkn2..
dan bile aku da pk bkn2 maka mule la aku teringin nak macam2..
tp yang aku tak ley bla yang aku teringin sumenye makanan..
aduyai..
mane la tak makin tembam aku neh..
tp mak aku ckp..
" makan je la selagi ko nak makan..jgn ditahan2..kang lau da tade makanan sendiri ssh.."
btol kate mak akuh..
so..aku akan teruskan niat akuh tok mendapatkan ape yang aku inginkan..


1 . Fish n chips


fish n chips kat food court city square..
fish n chips terbaek aku penah rase setakat neh..
but bile da teringin ni aku tak kisah la mane2 punye..
"emm..shayang..t dtg blanjew la beby fish n chips k.."
hukhuk..


2 . Ikan pari bakar

lau bab ikan bako neh..
aku tak kisah mane2 ikan bako..janji iyenye ikan pari..
aku tak kire..bile bapak aku dapat gaji t..
nak suwo ye blanje mkn ikan bako gak..
"leh yer abah..pelishhh..."
heeheehe...


3 . Beef Steak


ni pown same..aku tak kisah mane2 punye beef steak..
sume aku layan..janji iyenye halal tok dimakan..
lau bab yang ni..
aku nak mkn gne wet loan aku bln dpn..
hahahaha..
"nisha..loan bln dpn gi mkn beef steak k..syg dirikuh sendirik.."
wakakakaka...


lau ikotkan nafsu mkn aku..
banyak lg yang aku nak..
tp yang tiga neh mmg2 aku teramat sgt nak..
aku tak kisah la owg nak kate aku pelahap kew..
hukhuk..
sekian..=)

1 comment:

Muti'ah Hamid said...

kuat mkn!same cm aku.leh geng :p