Tuesday, May 26, 2009

:: Di tag lg..=) ::

Tag ini memerlukan kreativiti anda untuk mencipta soalan.
Jawapan kepada soalan adalah soalan yang anda reka sendiri.
Maknanya orang lain kena fikirkan jawapan anda tu berdasarkan soalan yang anda tulis dalam ruang jawapan.

(1) Dimanakah kamu berada sekarang?
Kenape ruang tamu saye bewrne warni?


(2) Apakah warna baju anda pakai sekarang?
Apakah yang membuatkan org kate merah itu garang?


(3) Bila kali terakhir anda pergi menonton wayang?
Kenape da lame tak pegi skulah?


(4)Kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
Mengapa saya belajar dan amek kos networking?


(5) Lagu yang anda sedang dengar?
Dapat ke saye pg jum heboh minggu depan?


(6) Ke mana kali terakhir kamu ke luar negara (jika ada) ?
Kenape owg tak pernah nak bg aku munge ros?


(7) Benda yang kali terakhir anda beli dengan duit sendiri?
Adakah hadiah gelas sesuai utk owg bru kawen?


(8) Tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
Betulke disneyland tu bes?


(9) Selebriti/Artis yang menyanyi yang kamu mahu sangat berjumpa?
Kenape saye tak teringin nak bekerja dan sebaliknye duduk di rumah?


(10) Apakah berita terbaru yang anda baru dengar?
Betul ke selsema babi telah berjangkit kat kwnkuh?masyaallah..


(11) Kalau diberi RM1,000 sekarang,nyatakan apakah barang yang anda ingin beli (sekali beli je,bukan banyak2)?
Bolehkah saye menggantikannye dgn membuat lesen kete?


(12) Rakan blogger yang terakhir anda jumpa?
Betul ke taman tergantung bebylon dah tak ade?


(13) Pukul berapa sekarang ini?
Boleh tak aku mandi pukul 6.35 pm kang?


(14) Tadi anda makan apa?
Kenape asam pedas mesti rase pedas?


(15) Siapakah yang anda ingin 'bengongkan' dengan soalan-soalan merapu anda?
:: Kenape die sangat gedik?
- Daus
:: Betul ke die lagi comel dr sy?
- Jannah
:: Kenape awk kuat menganjing?
- Ady

3 comments:

p-DaUz :D said...

(5) Lagu yang anda sedang dengar?
Dapat ke saye pg jum heboh minggu depan?

ku rasa nk g jb.
g jom heboh.
jom ikot.
ekekeke..

(15) Siapakah yang anda ingin 'bengongkan' dengan soalan-soalan merapu anda?
:: Kenape die sangat gedik?
- Daus

siyot²
x patot ko kak.
ekeke.
ades..
tgk adi cakap aq ada skandal ngn ko.
ampes.
malu aku.
wuwuwuw

joyah said...

naseb ko r daus..
tp ko jgn wisau r..
aku tak men kapel2 ngan dak bwh umo ni..
wakakakkaka

p-DaUz :D said...

naseb ko r daus..
tp ko jgn wisau r..
aku tak men kapel2 ngan dak bwh umo ni..
wakakakkaka

hek eleh.
blagak giler.
uhuhuhuh