Tuesday, May 26, 2009

:: aku di'tag'...=) ::

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
makanan agak2 leh tak?


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
adiah kawen tok akak sedare..beli gelas jewk pown..ahaks.=)


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
nak kat tempat mawi kawen tuh muley tak agak2..=)


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hubungan ape yek?


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
suda semestinye..i love u la syg..=)


6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
emm.
.da lame tak mkn kat restoren..mak msk agi beh..


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
novel alaf 21..beli sbb ade name aku ngan die..hahahaha..mengong


8. Nama penuh anda?
nor anisha bte ramlan


9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
mak..hehe..


10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
emm...nak jpe incik mohd syakir tetiap ari leh tak agak2..


11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
lia - die ni giler duet..haha..ampun lia..
nina - leh jadi mak kitowg
nabila - makan..makan..makan..
lalok - lalok la
pojie - lawak gile die nih..tak tau bile seriusnye
lia - my fwen sejak skulah lg
wiwin - my fwen yang dok tak jauh dr umah aku
daus - dak ni gedik gile..kalah pompuan..wakakaka



12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
mesin yang basuh lolx..


13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
disneyland..nak jd kanak2..huhuhu


14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
giler
sewel
bengong
baik ati..(kadang2 jek)
kuat mkn mcm aku



15. 8 perkara yang saya gilai.
baju
beg
makanan
white coklat..yummy2..
gadjet
wayang
teddy bear
mohd syakir mohd yassin=)


16. Pelukan atau ciuman?
pelook..


17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
kamus dwi bahasa(cam ni le lau men game lam bahase ingris)
novel Aa + Bb
surat kabo..(erk..ni buku ker?)
p.s : tu jek r..aku tak membace time nih..lupe dah


18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
my baby you-marc anthony
more than words-westlife version
i'm yours-jason mraz (mmg denga berulang kali sbb da jd caller ringtone bf kuh)
dan sebenarnya - yuna
pasti - mega
gives you hell-all american rejects
sume lagu the pussy cat dolls..(minat gilew weyh)
bencinta - faizal tahir


19.mari main TAG 8 org lain
takmo tag owg len..wakakaaka

3 comments:

p-DaUz :D said...

daus - dak ni gedik gile..kalah pompuan..wakakaka
siot ko kak..
aq geget kang.
huhuhu..


16. Pelukan atau ciuman?
pelook..

pilih cium.
bes giler.
wakkaakaka..
=)

joyah said...

ko mmg gedik dik..
wakakakka
=)

p-DaUz :D said...

hehehe..
gedix is the bes.
=)