Saturday, June 6, 2009

:: muhasabah diri ::

kepada kowg yang aku penah maki,kutuk tu aku mtk maap..tp yg aku tau aku takde la nak kutuk kalian2 sume secare teruk2kan..setimpal la dgn situasinye..lau ngan lelaki aku buat care aku kutuk lelaki..mmg nampak cam tak elok..but ngan lelaki ne bley nak lembut2..kang kne pijak..that's why kowg ase aku tak pk perasaan owg bile bckp..tp seriusly..aku tak pernah nak kutuk or maki org dgn seikhlas hati aku..sbb aku sedar..aku pown bkn la sehebat mane..aku takde la sempurna mane..ape yang kowg dgr dr mulut aku..lau aku ckp mcm kutuk or maki kowg..tu sume tak lebih dr satu gurauan..aku pown tak tau ape masalah aku..org selalu fikir lain dgan ape yang aku wat,dgan ape yang aku ckp..dgan ape yang aku gurau..mybe aku ni jenis yang tak pandai nak bergurau..but honestly..aku tak terlintas langsung..tak berani sebenarnye..nak mengata org lelebih..aku sedar sesangat sape diri aku..kepada sesiapa yang terasa ngan aku..aku mintak maap sgt..takde niat nak musuh ngan sesape..cuma kadang2 tu..aku perlu jgak luahkan ape yang aku rase..n lau kowg tak ley nak trime teguran aku..it's okeh..kowg teruskan la ngan idop korg..seriously..aku tak ske nak musuh2..


ramai yang kate aku cpt tacing..emm..aku rase tak..but da ramai yang ckp cam gitu..mybe la kowt..so lau aku ase emo ngan kate2 kowg tu..phm2 jewk la..so,pas tu jgn r wat aku emo2 lg..aku tau..owg cam aku tak sume org ske..ape masalah yang tak ske aku pown aku tak tau..ade ke aku kaco idop mereka yang tak ske aku tu??ade ke aku rebut harta pusaka diowg??





fine..benda2 yang lepas takyah la nak diungkit..sume org penah wat silap..at least aku da seda skang..sampai bile2 pown aku sentiase ingatkan diri aku yang aku ni tak sempurna..ade kelebihan and kekurangan..cume aku tak nak nampak lemah di mata owg lain..plz fhm perasaan aku..and please respect my feelings..kowg takkan ke mana lau kowg asek nak berkata tanpa hiraukan perasaan org lain..

No comments: