Friday, June 5, 2009

:: melepaskan gian ::

adess..da 2 ari tak unline..gara2 penat bejalan ke sane ke sini..muahahaha..apekah yang dimaksudkan?ye..suda semestinye sy sdg melepaskan gian dua hari lepas..apekah gian itu?? ya..melepaskan gian stlah 2 bulan tak tgk wayang..muahahaha...dan akhirnye ari rabu ari tu aku gi jgak tgk wayang bersama rakan2 skulah ku dlu..and pd masa yang same ianya merupakan satu reunion..ouh..kowg bayangkan lew..last kitowg jpe mase amek result spm dlu..akhirnye rabu lepas kitowg reunion blek..giler windu weyh kat diowg neh..yang behnye leh saling kutuk mengutuk..muahahaha..mane taknye..sumenye da tak same mase zaman kegemilangan kitowg mase form 5 dlu..mule la kate.."ko gemok la".."ko kuwus giler weyh".."ko tembam gile dowh"..dan macam2 lg lew..tp seronok tu..lpas satu,satu shopping mall kitowg gi..mule2 g summit..mkn kat sane.pas tu gerak gi square one..tgk wayang kat sane..kitowg gi tgk cite NIGHT AT THE MUSEUM 2...

.

utk cite ni aku bg ***** (5 bintang weyh)...besh giler tgk cite neh..kelaka yang leh membuatkan owg pecah pewot..pada mereka2 yang terkenal ngan sifat sopan santun pown akn hilang sikapnye itu apabila mereka gelak..muahahaha...bg aku..mmg aku men redah jewk gelak kuat2 lau aku tgk cite lawak kat wayang..aku de perasaan weyh..lau yang tak gelak tuh kompom tade perasaan..huhu..even ngan pakwe kuh pown aku bantai gelak sakan..adess..sori ye awk..trime la diri sy seadanya ini..muahaha..pade yang lum tgk tuh..gi le tgk..blum terlambat lg..tp aku suggest jgn lew gi bli cd cetak rompak..tgk kat wayang gak yang nekmat..muahaha..=)




p/s : di'capture' oleh kamera murah jewk



okeyh..abesh cite pasal wayang..pas tu kitowg gerak gi bpmall lak..kat c2 kitowg juz window shopping jewk..duit tade ouh..jln2,gelak2,sepak2,tampo2,mkn2..kul 6 masing2 bla..huhuhu..mmg seronok dpt kua ngan member cam neh..time ni le nak jpe sbb masing2 ngah cuti sem..ahaks..minggu dpn nak kua agy..oyeah...=)

No comments: