Saturday, January 30, 2010

rumahpenuh~

hola my dear blogger..
post kali neh nak show aku pnye berangan r..
haha..
dulik ape..blog aku..
ske aty aku le..wekk;P

saye mmg kuat berangan..
harap maklum! heh
ary neh ari kedua aku demam..
tade kije..
bosan..bosan..
tgk tv..
cite awan dania..ahaha..
tingat kat daus yang kat sepital skunk..
die ske tgk cite awan dania..haha..
kaw mmg lawak la dik..
soorry coz tak pat tgk kaw kat sepital..
aku pown tak bape sehat neh..

orite..
bebalik pd story td..
aku teringin lak nak gi dinner ngan kekaseh aty kat satu restaurant neh..
aku tau pasal this place pown sbb si dania tuh gi deting ngan benjy..haha
dr ape yang aku nampak this place is sooo romantikk..
waluweh..lg2 lau waktu mlm..huhu
tmpt die santek gile..
n lagi satu yang aku ske pasal tmpt neh..
gelas die..
unik seyh..
nampak pown cam besa jek..
sesuai la tok aku yang ske makan sambil diselang selikan dgn minum..
haha..

kpd yang berkenaan..
harap awk 'terbace' la ye entry neh..
hehe..
sy teringin sgt la awk..
huhu..

meh2 kite tgk pic sket sal this cafe..

FULLHOUSE


see..cantek rite tmpt ni..;)


ni time malam lak..ouh..so romantik kan syg..huhu


tgk saje dr jauh..huhu..sgt suci..haha;D


makanan die pn tgk cam sdp..alahai..lapa lak..;(
and finallly..
yang paling sy teruja..


tgk la..tgk la..gelas die..
sgt unik..
haha..
sy mau..sy mau..
nape kat bp tade fullhouse neh..
alahai..
eh awk..
lau awk bace..
pandai2 la ye..
hehe;D

p/s : sume ni pic rembat kat google..haha

No comments: