Saturday, January 30, 2010

tade rambut

entry kali ni aku nak share pasal kegelian yang aku alami pasal satu mende ni..
isk..aku tak kesah la kowg nak kate ape..
tp mmg ni yang aku ase..dr kecik sampai skang..
ape die?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


lelaki berkepala botak..
aku tak tau la nape aku alergi teramat ngan lelaki berkepala botak..
aku rase geli ngan lelaki berkepala botak..
so..lau ade dikalangan lelaki berkepala botak yang kenal aku..
jgn le salahkan aku sbb da mmg aku rase cam ni..
nak wat camne..huhu..

even kekasih aty den jugo..
kowg bayangkan le..
lau die mutaks sampaikan aku ase geli nak pegang die..
waaaaa..parah aku nye alergi ni..
dgn die pown terkene juge tempiasnye..
huhu..cian awk..sorry sgt2..

mungin ramai yang kate..
mutaks itu seksi..
ouh!!!
tidak pd aku!
sorry ya..


No comments: