Friday, June 25, 2010

contest gadis comel .. ahaks :D

hey ho !!
today join contest lagik daa..
heh ~
mmg entry gue lately neh pasal contest jek la kan..
haha ~

contest ape lak kali ni ?

GADIS PALING COMEL


ehem ehem !! comel ke kaw joyah ? heh ! opkos la..sape lagi la nak puji kan lau bukan diri sendirik..ahaks ~ eh..family ngan boifren terchenta pown penah kate la joyah comel..ye lah tuh kot..:)

eh eh..ade lagi..si penganjur contest yang comel ade bagi soalan la..

Apekah benda paling comel/cute yang anda suka ?
benda ek ? mukan org ek ? hehe ~
opkos la bear mucuk drpd si boifren..haha ~ comel tau 'die' :)

kawan kawan sy maw tag


ni la joyah yang comel katenye..lalalalalala ~



syarat syarat :

  • terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak. [ DONE ]
  • perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:) [ DONE ]
  • letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINImungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..! [ DONE ]
  • buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalahtidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :) [ DONE ]
  • di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye.. [ DONE ]
  • tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??! [ DONE ]

  • COMPLETE !!



    No comments: