Thursday, June 24, 2010

latihan industri


fuh ! fuh ! fuh !
berabuk sakan blog JOYAH neh..sembur skit ngan M perfume..MARIAH CAREY taw nyah..haha ~
sekian lame meninggalkan beliau..tetiap ary bkk..tp tak login pown..saje tgk ade kawan kawan baru and blog walking saje..erm ~ banyak cite sbnanye nak luahkan..tp tuh la..MALAS..lau da malas mmg tak leh wat mende ah..menaip pown memenatkan okey..haha ~

hari ni da 24 Jun 2010..means ade lagi beberapa minggu jek da nak start praktikal..erm ~ PRAKTIKAL..pernah menjadi satu spekulasi satu mase dulu..berebut2..biase la..masing masing takut tade tempat..and masing masing risau jike ade pesaing..and masing masing juga seboleh2nye mau bersame rakan rakan masing masing..pada aku..sume ni tak perlu..rezeki ada di mana2...jujur aku ckp..aku decide nak praktikal kat Jejari Network bkn dgn niat utk merampas tempat siape2..tak dinafikan aku dpt banyak tawaran..tp sumenye memerlukan aku tok decide secepat yang mungkin..mana mungkin aku nak buat keputusan sedangkan masa tuh aku tgh pening nak siapkan final project ngan final exam..ouh ! erm ~ aku perasan jugak..ade sesetengah pihak kurang senang dgn keputusan aku tok praktikal di sana..

kawan..ketahuilah kawan..aku tade niat pown nak rampas tempat korg..berdasarkan beberapa faktor..spt tmpt tinggal and kos..aku decide nak praktikal kat sana..lagipown aku da kol sendirik company tersebut bahawa beliau tak kisah menerima berapa org pown student praktikal..so..takde antara kite yang akan disisihkan..dan sepatutnye tak ade jugak timbul isu merampas hak sesiapa..aku mtk maaf sgt..sometimes kite perlu pentingkan diri sendirik kan..tp takde la sampai nak sekat rezeki org..aku faham..

so,kawan..aku harap bile kite da mule praktikal nanti..aku harap sgt kite takde nak masam2 muke..aku harap sgt kite boleh bekerjasama..mmg..kite perlu bersaing..tp bersaing lah secara sihat..kite saling tolong menolong..kite tak perfect bukan? aku harap sgt kite boleh bekerjasama..lgpown kite dibawah satu company yang sama..and aku pasti..jika kite same2,tak mustahil kite akan rase sedih utk meninggalkan moment ini bile dah habis praktikal nanti.. :)

makin hari makin berdebar la pulak..ape la kite kene wat nanti kan..sblum nih rilek jek..haha ~ tp takpe kawan2..ape yang penting..KERJASAMA..:)

enough pasal praktikal..now sedang bosan menanti masa utk test jpj..TANGGUH lagi ! ya..tangguh..sbb cikgu lambat booking..da penuh utk this week..then JPJ da tuka jadual..test jpj bkn lagi kamis dan jumaat..tp isnin dan selasa..ok fine..Tuan JPJ..sy hanya menurut..heh !

erm ~ awk pulak yang ade di sane..tak saba mau jumpe la..ahaks :D [ da mule da gedik kaw JOYAH ! ] tak saba mau jumpe awk..rinduuuu !! hehe :) can't wait for 3rd July..hehe :)

pasal cms lak..huh ! aku tak putus asa tiap2 ary bkk dgn harapan keajaiban akan berlaku..tp hampeh ! same jek..bkn nak tgk result okey..aku da tawar aty nak tgk result ..bkn result tak bagus..tp tu la die..payah beno nak bkk cms tuh kan..ngek ! aku nak bkk cms sbb nak dafta LI..kang tak psal2 sangkut lak LI aku..haish ~

huh ~
dah..selesai sinopsis wa..ayat2 permulaan agak dramatis sikit..sbb lahir dr hati yang suci ni..ahaks :D tp siyes..mmg dtg dr hati NOR ANISHA RAMLAN sendirik..:)


No comments: