Friday, August 20, 2010

aku rase nak muntah

salam u ollzzz [ alahai..gedik nak mampuih ] haha ~
amboi post title tak hagak2..kaw peknen ke joyah ? wakluuu...den sajo jo..den bukan ape..den nak muntahkan segala yang den simpan minggu neh..haha ~
long time no see ah..cian belog aku satu neh..da lame ditinggalkan..adess..bukan ape la...cam biase..MALAS !!!
sejak2 praktikal neh..lagi2 dlm bulan puasa..siyes mmg lepak..tiap2 ary ade jek kua gi site..
skarang pulak tgh siapkan network tok Giatmara kat Pasir Gudang nun..so tetiap ary pg sane..wat wiring..balik2 jek teros tebongkang..malam plak on fb..bkk belog setakat blogwalking jek..tak sign in pown..hakikatnye banyak yang nak di kepoh2..tp tuh la kan..tak leh kate ape dah..


malam ni sepatutnye da kat bp..huhu ~ tp tak jadi balik plak..duet tado la hai..hemm..ni gara2 bill broadband la neh yang tersangkut beberapa bulan..haish ~ lau tak bayo kang makin betimbun utang..lagipown ne buleh tak on9 fb sehari pown..heeeeeee :)

awk pulak si boifren..nape tak mawu teman kite kat sini..kite buhsan..kite nak buke puase ngan family..tp tak dpt..nak buka puasa ngan awk..pon tak dpt..kesian kan...huhu ~ tp tak pe la..awk janji nak balik 3hb neh kan..t kite shuping raye same2 ek syg... :)

time neh jugak masing2 da bizi nak further stdy..emm..siyesly aku still ragu2 agi..nak sambung ke taknak..tp bile pk balik2..ape jek yang aku dpt dgn diploma saje ? tp yang jadik masalah nye..aku da tade hati nak blaja..haih ! but it's okeh..mybe skrg tade hati..tp tak tawu la kan pas abes praktikla kang..moge2 terbuka pintu hati neh..amin :) aku try jek apply UNIKL duluk..harap2 diterima :)



eh..apsal neh..time aku rajin nak menaip kat belog neh..dan2 la otak aku jadi beku..tak tawu nak taip ape..mengong neh...time malas mencurah2 plak dlm pale otak neh..haih ! selalu cem gini la..so bile da camneh..ape lagi..den akhiri dgn wabilahitaufiqwalhidayah..assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh :)


2 comments:

p-DaUz :D said...

salam. kak. mtk unikl kos per?

joyahLisa said...

aku mek yang ade kaitan ngan network ah :)