Saturday, August 21, 2010

mahu penuhkan yang kosong

9.40 pm

rase sunyi..
umi dan adik da lena di buai mimpi..
tp aku ? mate tak rase mahu pejam..
otak ligat fikirkan tentang mereka..
ya mereka..mak abah along akak adik..
rindu sgt pd kalian..
sepatutnye mlm ni aku kat Batu Pahat..
atas sebab kesempitan duit..
aku batalkan niat untuk pulang..
dan akhirnya..
aku kesepian kat sini..
hanya bertemankan bunyi mercun dan meriam yang membingitkan telinga...

sumpah rindu sama kalian :(

sdg asyik menaip..
hp berbunyik..
hati kuat mengatakan si boifren msj stlah menyepikan diri..
tp sangkaan meleset...
eh..Daus bg msj ?
tibe tibe hati yang sedang hiba bertukar jd senyuman ceria..
kaw bg msj semata2 nak bgtau yang kaw mimpi aku dik ?
lawak la pulak...kaw rindu aku la tuh kan..
rindu jugak kat kaw dik...
insyaallah..next week kite jumpe..

sumpah rindu kaw jugak !
[ sile jgn salah paham ye awek daus ]


awk..
awk juga kemana ?
sy juga fikirkan awk...
awk tiba2 sepi lepas kite skype tgh hari td..
mengapa ?

minggu dpn..
jumaat..
aku pastikan aku akan pulang juga ke Batu Pahat..
rindu mahu berbuka bersama family..
cuba juga berbuka bersama mereka yang aku rindu..
tak sabar rasa..
moga2 aku diberikan rezeki..
supaya dpt pulang ke Batu Pahat...
aminnn.....


p/s : hati rasa sebak mahukan seseorang..tp siapa ?

2 comments:

p-DaUz :D said...

hehehe..
1st: kak asal ko nampak pendek antara adik beradik ko kak?
2nd: aa.. rindu kat ko.
hehehe..
nnt kalaw minggu ni balek.. halow2. oke???;p

joyahLisa said...

heh ! siot kate aku pendek..comel pe pendek..heh !
hehehe :) rindu aku gak ek..
t lau aku kat bp aku roger2 okeh :)