Thursday, October 21, 2010

happy belated besday my cayunk ^_^

today is 21 October rite ? tapi takpe kan nak wat entry khas untuk my cayunk sorg ni kan..actually birthday die 17 October ari tuh..tp disebabkan tengah kusut dengan banyak benda..rasa tade mood pulak nak membebel pasal budak sorg ni hah..

lalok !! nak wish jugak !!
HAPPY BELATED BIRTHDAY , SAYANG ^_^


aku harap kaw happy selalu taw lalok..namau sedih2 tawu..ade masalah leh cite kat aku keyh..kaw selalu jadi tempat aku luahkan segala2nya..and kaw jugak lah spy utk si barer kan ..grrrr !! tp kaw selalu backup aku an? an? tuh yang wat aku sayang kaw lok ! ^_^

lok,hope kite jadi kawan sampai bile2 okeyh..aku tawu selayang ngan batu pahat tuh "DEKAT SANGAT" kan ? haha ~ tp tuh tak jadi penghalang okeyh ! bak kate kaw la kan..dunia da maju..zaman da berubah..fb ade kan? enpon ade kan? haha ~ ouh yah ! trimas sebab sudi kol aku la ek dengan kol free kaw tuh..lebiyu :-*

rindu la kat kaw lok..banyak mende yang wat aku ingat kat kaw..


first,lau kite nak siap..siyes kaw paling leceh la lalok..lambat gile..ngadap cemin jek da bape jam..haha ~

second,ayat kaw tiap kali kite merayap " ade ape-ape tinggal tak? " haha ! siyes weyh..bile kaw ckp ayat neh...aku muak gile..nyampah jugak kadang2..tp sebab sayang kaw la kan..aku layan jek..miahahahaha..jahat tak aku? ^_^

third,kaw selalu jadi tempat aku nak luahkan something..expecially pasal aku ngan bare..yelah kan..kite kan jiran..tilam sebelah2..haha ~ thanks sangat2 lok..first time aku ade kawan la yang sudi nak denga masalah aku selain nina..tp nina nih kadang2 idea die yang merepek2 and tak leh blah ! haha ~ mampos aku lau nina bace ^_^

ada banyak lagi lah sebenanye..tp yang 3 neh paling aku rindu la beb ! T_T

last but not least..
jaga diri baik2 ea lok..aku denga kaw da ade someone skarang ni..yelah kan..namau share ngan aku..but it's okey..janji kaw pandai jaga dir taw ^_^

aku nak cakap kaw satu mende jek..kaw jangan nak pedulik kat sape2 yang suke kutuk2 kaw..pada aku kaw tetap cantik and comel..tak guna aku nak tipu2 kan..pekak kan telinga kaw k dengan syaiton2 yang suke kutuk2 kaw..jangan sesekali sedih dengan sume ni..aku nak bersyukur jek dengan kurniaan Tuhan..be strong ye sayang ^_^


see see..sweater kami same kan ? hehe
banyak la mende yang kitowg beli same..
cardigan..beg belakang [ kaler jek lain ] ^_^

sayang kaw sangat-sangat !
ailebiyu <3

p/s : korang yang suka kutuk2 tuh ingat diri korg bagus sangat ke ? haha ~ L

2 comments:

TipahSwift ^_^ said...

wo0o0o0o0 !!! 0_o
nk mara ni.. ewah2... ko ckp aku mrepek... mu 2 la krepek..
bluwekkss!!!

Nisha Ramlan said...

wakakakkaaka ~
rilek la derr
bluwekkk :p