Sunday, October 17, 2010

thank you so much

hari ni da ahad..17 Oktober 2010..means ada lagi setengah bulan nak tamatkan dunia yang serba kusut dan tak menentu ni..alhamdulillah..kusut2 pun,berbaloilah jugak dengan ilmu yang aku dapat..now menunggu masa site visit dari madam fadhilah..beliau nak tengok final report da proceed at least 70% masa die wat site visit kang..dan aku? takat mana aku dah buat? dengan bangga nya aku nak ckp..i've started only 10% yaww ^_^

malas ! sungguh aku malas sangat..bila mood da bersepah entah ke mana2..jangan harap aku nak siapkan final report dengan jayanya..lagi la nak kne fikir the best sentence for report..in english beb..bingai tak bingai pale hotak nak karang..english aku pown takde la bagus sangat kan..tp bile kepala tengah kusut..memang idea tuh tak hingin pown nak singgah kat pale hotak aku ni..

but this night..i've promised with myself..whatever pown..i must start doing my final report tonight !
dah tak ada masa lagi lah beb..i try my best lah kan for this night..chaiyokk nisha ! ^_^

saat ni jugak..17 Oktober 2010..aku tengah kering nak mampos..seringgit pown tade langsung dlm dompet aku..puas aku fikir kot2 aku ade letak duet kat mane2 celah la kan..but nothing ! mmg pokai habis aku..tuh la kan..duit dapat habis macam tuh je..tak saba rasa nak terminate broadband aku ni..wat perabis duit haku jek !

ngadu la masalah kewangan ni kat boifren..hamik kaw..die bg nasihat baik punyer..

" rezeki akan ditarik perlahan-lahan olehNYA jika kita semakin menjauhi dan melupaiNYA "

menusuk dalam jantung serta hati ayat awak tuh sayang..bagai nak menitis air mata orang taw awak..you know something boifren ? makin hari saya makin sayang awak tahu ! ^_^

erm..betul jugak kate boifren tuh..aku admit la kan..lately ni..aku banyak la lubang2 dalam sehari..yup ! keadaan emosi dan persekitaran wat aku lupa pada NYA..mybe sebab tuh aku tinguk duit aku cepat jek habis..thanks for remind me,sayang..i appreciate it o much ^_^


p/s : 70% suda terbukti awak memang tercipta untuk saya ^_^

No comments: