Thursday, November 11, 2010

cinta sempurna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh.

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan.

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu.

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu
Menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu… darimu.

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku.

Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan.

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu.

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu
Menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu… darimu.

Song : Cinta Sempurna
Vocal : Yunalis Zarai


hati merintih..hati mendesak..hati melawan..hati terluka..
tak ade ke operation untuk buang semua ni dari hati ??


p/s : hati sendiri tiada siapa yang tahu T_T

No comments: