Tuesday, November 2, 2010

entry ayat malas

holla dear blogger..sawadekappp ^_^
hari ni hari selasa..hari kedua duduk rumah setelah tamat praktikal..
macam biasa satu2nye perasaan yang ade sekarang ni..
BORINGGG TAWU !!!

okeh..tak payah nak bagi cadangan untuk aku carik keje dalam waktu ni ye..sebabnye..final report aku tak siap lagi..kalau aku nak keje pown bialah lepas viva tuh..sekarang neh..gigih siapkan final report tuh..but..as usual..baru karang 2,3 ayat..aku dah blurr bagai..fine..carik alternatif lain untuk dapat ilham semula..ber'belogwalking' la..ape lagi..tawu sebab ape aku suke ber'belogwalking' ? sebab aku suka tengok cara penulisan orang..tak kisah la in english or malay..sekurang2nya aku dapat ilham dalam penulisan..okeh..aku nak tekankan kat sini..maksud aku,bukan aku nak copycat bagai penulisan korang..juz take it as my inspiration in writing..don't get me wrong ye blogger2 sekalian..^_^

okey2..enough membebel cam mak nenek..entry kali ni lebih banyak pic tawu..so kalau2 rase bukak blog aku lambat gile nak loading..tawu la kan sebab ape.. ^_^
pic-pic untuk entry kali ni lebih kepada hari-hari terakhir dengan kak reni..satu2nya staff perempuan dekat tempat praktikal aku tuh..miss sama kamu kak reni yang baik hati T_T
rindu jugak kat abg2 supervisor yang sengal kat situ..

that day which is 22102010..kitowg decide untuk wat photoshoot kali ke dua..aik..kali ke dua eh? bile masenye kali pertama? okeh..bace entry ini ^_^

main characters untuk photoshoot yaww ^_^

lepak-lepak angsana time waktu rehat..kunun2 nak cuci mata tinguk shawl la ka..tp hampeh..tade yang cantek langsung :p

then,after office hour kitowg decide nak pegi photoshoot kat rumah limas danga bay ^_^
okey..enjoy the photo ^_^
malas nak taip banyak2..








da puas snap snap..gi makan kat steamboat dataran..kak reni melanje..yeayyy !! ^_^


then,perut masing-masing da kenyang..gi karok pulak..hari isnin tuh siyes sume main characters demam..nice bukan ^_^


this picture is snaped by jannah..maceh yunk :) cam nampak kurus pulok..lalalalalala ~


tapi bile tinguk pic neh pulok..memang padan la berat aku 49kg sekarang..takpe..boifren tetap sayang..weeeee ^_^


hari kamis nye pulak ada site visit dari madam fadhilah..klaka weyh hari tuh..masing2 bukan men cuak lagi takot kene bebel ngan madam keje tak sempurna..masing-masing dok tinguk jam jek..tak senang duduk..tp alhamdulillah..tak disangka-sangka..kitowg dapat pujian dari madam..hamboi..tersenyum lebar la masing2 kan..sampai terngiang2 lagi ayat2 pujian madam tuh..haha :D

thanks madam fadhilah ^_^


dapat sijil..kaw ade ???
bhahahaha :D

okey la..
tuh jek kot..
tade mood la pulak nak taip panjang2..
dengan tiba-tiba perut sakit..haih !
see ya in next post
^_^


p/s : betul la kata orang..bile dekat tak rasa apa-apa , bile dah berjauhan baru nak rindu..miss you all so much T_T

2 comments:

TipahSwift ^_^ said...

woit wndu la... ~

Nisha Ramlan said...

woit ! windu jugak kat kaw yot ! :)