Wednesday, November 24, 2010

tag adek ain sayang

selamat petang...
ye..hari ni terasa nak update belog waktu petang..
mood tenang saje..tenang menunggu jawapan interview..
mak da tak sabau nak keje ni nyahh..
mak dah naik kematu dok rumah lama-lama..
hahaha

update belog untuk jawap segala tag serta award yang tertunggak..
haha

di mulakan dengan award dari adek ain sayang :)
lincah kaw tuka link ye dik..
pening makk ,nyahh..haha

soalan kali ni depa suruh aku describe 7 thing about me..
nape tujuh wak?
nape tak 25 cam selalu? hahahaha
amboi..menggtal menggedik nak banyak2..
bukan kaw rajin pown nak fikir..
dah2..jawap jek soklan tuh..

7 THINGS ABOUT ME :

1. known as JOYAH KEPOH
* ye..aku memang kepoh sangat..watch out bila mulut aku dah mula menyoal korg kan..tak terjawap wey..hahaha

2. addicted to french fries kat McDonalds
* yep..sejak2 aku dah dewasa ni memang nak makan mekdi jek keje..addicted wey kat kentang goreng die..penah satu hari demam2 rasa nak makan mekdi..pas makan mekdi demam kebah..siyess !

3. addicted to RED things
* suka things yang colour merah..tapi yang pasti IC aku biru ye..tak boleh merah..hahahaha

4. like baby so much !
* suke gile cubit peha ngan pipi baby..wahahahaha..jahat tak aku..geram la wey..
[ boifren..bile nak kawen?? ] ------> menggatal tak masal..

5. tak suka sangat amek gamba diri sendirik..tapi suka amek gamba org lain
* ye..even kalau kua ngan boifren pown tak de nye nak amek pic sangat..haha..tapi kalau suro amek pic org..my pleasure...
[ abah ! nak nikkon 5000D pown jadik la kan ]

6. friendly but mybe not at the first meet
* senang cite camni la kan..aku agak segan la kan nak tegur org aku tak kenal..but i'm not an arrogant person okey..don't get me wrong ye :)

7. tabiat buruk : pemalas nak taip msj
* sering kali kena maki dengan boifren sebab ni :) ade aku kesah ! hahaha

eh..dah tujuh eh..ok fine..aku pown memang dah tade idea..haha :D

maka dengan ini..
dengan rasminya daku menerima award dari adek ain cayunk
^_^


nak tag mereka ni :




p/s : malam ni nak mak nak melanje makan pizza..yahoo !! selamat dtg lemak2 ku :)

No comments: