Monday, March 28, 2011

training weeks

assalamualaikum...
ehhhh???? hari ni hari ape eh? hari isnin kan??? fuyoooooo...joyah update blog time weekdays la weyy..haha..actually aku bosan malam ni..sebab apa bosan? jangan ditanya la sebab aku tak ada jawapan untuk itu..

yang sebenar-benarnya la kan..now aku tengah gigih study material..yup..as a CS Support Engineer aku kena tau material-material in making stickers and label..memandangkan aku dah habis tempoh training..maka aku diterima as official officer kat opis aku tu..so bila dah confirm perkara wajib aku kena hadapi ialah the real training..dari minggu lepas sampai minggu ni memang schedule aku penuh dengan training la kan..it's okey..good for me and my salary :p

minggu ni pulak training pasal material..okey..for basic..aku kena ingat dan tahu lebih 70 jenis material for stickers and label..almost 100 actually..fine...aku akan gigih cuba nak tangkap semua ni dalam masa terdekat..


tu diaa..material-material yang aku kena tahu dan ingat..ni baru paper jek..tak masuk lagi liner la..film la..machine la..and so on la..nampak macam senang..tapi bila dah face dengan customer nanti..gagap hang..adehhhh...

sudah la story pasal work ni..macam la aku ni workaholic sangat kan..sikit tu ada la..ngahahaha :D


one more thing..hari ni aku makan banyak lagi..tengah hari melantak nasi goreng kampung...kat opis pulak budak-budak marketing kalau dah balik opis macam-macam la kan diorang bawak..keropok la..goreng pisang la..keropok lekor la..adessss...





p/s : esok nak pergi membazir duit aku untuk bayar hutang celcom broadband yang macam cilaka..sampai surat peguam dah datang..hempeh !!!!

4 comments:

aliza zeke said...

wahh..gaji mesti dah masyuk nie..besnye.

Nisha Ramlan said...

@noraliza
masyuk tak berapa nak masyuk sangat la..
ater grad ingat nak tuka keje la wey..
agak stress sikit keje sini..
huhu..

cik ewun said...

keja baik2 ingat kuat heheh tcare dear :)

Nisha Ramlan said...

@cik ewun
maceh cik ewun yayunk..
you too
:)