Saturday, April 9, 2011

kisah kau dan aku rupanya.............

semalam dia datang rumah..dengan smart berkemeja serta ber'rayban' dia keluar dari kereta Saga FL lalu jumpa mak abah..salam mak abah..berbual mesra dengan mak abah..tujuan dia datang rumah sebab nak kidnap ajak aku keluar untuk satu hari..motif keluar hari tu sebab nak celebrate birthday aku..suka teramat la hai..lalu kami meminta izin untuk keluar dengan mak abah..

sepanjang perjalanan kami berbual mesra..bergurau senda..melalak secara beregu..sedang kami melakukan aktiviti sihat itu..kereta Saga FL beliau menuju ke Dataran Batu Pahat..beliau perking kereta betul2 dekat 'menara' jam dkat situ..dia tersenyum-senyum menggoda lalu mengajak aku keluar dari kereta..lalu dengan selamba dia menarik tangan aku lembut menuju ke bonet kereta..



tadaaa!!!!!!!!!!!!!!





pabila bonet dibuka..aku terus ternampak seekor bear chipmunk bersaiz besar yang comel gila gaban tersengih kat aku..beserta sekotak kecik kek secret recipe..kek ape aku tak taw lagi la..waaaaaaa...dan2 terus rasa nak peluk dia time tu..tapi bahaye wooo..sabar ye..sabar..eh kat bonet tu jugak ada bakul..dalam bakul tuh nampak macam makanan untuk picnik..ouh yeah..look like we gonna have picnik di tengah2 dataran batu pahat yang menghijau..excited wooo !!
dia terus amik bear chipmunk tu lalu bagi kat aku sambil berkata " Happy Birthday,sayang " sambil tersenyum menampakkan lesung pipit dia yang mampu membuat aku rebah pengsan *ayat tak menahan*...sambil peluk chipmunk tersebut aku membontoti beliau yang membawa bakul serta kotak kek menuju ke tengah dataran batu pahat..eh segan pown ade jugak...nasib baik time pagi lagi..orang tak ramai sangat..

dengan beralaskan kain checkered kami duduk berdua-duaan sambil menikmati suasana picnik yang sungguh romantis tu..walauwehhhh...then dia bukak kotak kek tu..cocok sebatang lilin di atasnya..lalu menyanyikan lagu Happy Birthday kepada aku..time ni siyes air mata jatuh meleleh..kenapa la kaw sweet sangat2 sayang...dengan berbaki titisan air mata aku meniup lilin lalu dengan slumber aku colet krim kek chocolate indulgance tu kat pipi dia..dia pun apa lagi..balas balik la siottt...yes !!!! aku sempat mengelak lalu kami berkejar-kejaran di padang menghijau itu bagaikan dunia ini hanya kami berdua saja yang ada..cewahh !

dah penat berkejar-kejaran..dia tarik tangan aku supaya duduk semula..aku pulak dengan keadaan tercungap2 penat berlari aku terus ngap sandwich yang dia bawak *mana pulak la datang sandwich tu kan*..tengah syok2 ngap sandwich tu..tiba-tiba dia pegang dagu aku..dia suruh aku pandang muka dia..okey..aku kalau part2 nak pandang mata dia memang kacau sikit..cair woooo...then dia terus meraba-raba kat dalam bakul picnik tu..okey..nampaknya dia mengeluarkan sebijik kotak..dengan berdebar2 aku perhatikan dia bukak kotak tu..wuhooo ! necklace la weyyyyy...ehem...

dengan tersenyum-senyum lagi dia pakaikan necklace tu dekat leher aku..memandangkan aku pakai tudung..dia pakai kan necklace tu dekat luar je..then dia suruh aku pakai sendiri kat dalam..hehe..baiknya awakkkk...selesai adegan-adegan romantis tu semua kami kemas-kemas untuk pulang..dalam perjalanan menuju ke kereta entah macam mana aku boleh terjatuh..pergh..sedap je kepala aku terhantuk dekat pintu kereta..rasa pitam weyyy...


bukak je mata aku nampak.....................................





















bantal pelukkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










okey fine....kepala aku sakit..sebabnya aku terantuk kat dinding..aku mimpi...adessss...ape daaaaaaaa...dok sedap2 feeling habis dengan dia...mimpi pulak...

mimpi paling indah aku penah alami..haha..panjang gila mimpi aku tu kan..ntah dari pukul berapa aku start mimpi tu la kan..nampak bantal peluk then aku terus tengok jam..12.45 tengah hari..nice...indah bangun tengah hari di hari sabtu..

humangai..cam gedik gila aku mimpi macam tu kan..aku tak sangka betul aku mimpi macam tu..nak nak DIA yang aku maksudkan adalah si budak bonchet..waaaaa..mula la aku nak cakap kan...

" kan bagus kalau mimpi tu jadi kenyataan "  lalalalallala   :)



adess..awak..tengok la..saya dah sampai termimpi-mimpikan awak ni..
mood gatal saya dah datang ni..
bila nak datang minang?
hahahaha ~



p/s : mati aku kalau dia baca blog aku..haha ~

No comments: