Tuesday, January 17, 2012

happy birthday, baby






happy birthday to my dearest scandal 
^^




alolololo comey nye ye..
dah setahun dah scandal aku ni..



tetapi malangnya setiap kali birthday scandal aku ni, aku perlu membelanjakan sejumlah wang yang banyak semata-mata untuk beliau terus hidup serta bergaya..
memang rasa nak maki-maki je bila aku kena keluar duit banyak untuk kau tiap kali birthday kau..
birthday boyfriend sendiri pun takde nya aku nak keluarkan duit banyak-banyak tahu..
tapi...bagi memastikan kau terus bernyawa..aku terpaksa...huwaaaaaa  T_T






happy first birthday my silly baby..
terima kasih sebab telah mengopakkan duit bonus aku semata-mata untuk kau..
adehhhhhhhhhhhhhhh ~

2 comments:

Nadiaz Namikaze said...

hepi besday to ur baby..hehe...
naseb la kan dah ade baby kena la jage..huhu

Nisha Ramlan said...

@Nadiaz Namikaze
baby yang ni nak jaganya agak sakit hati sikit..
duit je asek kua..hampeh..haha